Po czterech miesiącach zastoju większość agencji stara się o powrót do normalności i odbudowanie wyników sprzedażowych sprzed pandemii. Czekanie na klienta, który sam się zgłosi, nie przynosi niestety rezultatów. To zatem najlepszy moment, żeby samemu zabrać się za szukanie klientów i docieranie do tych, którzy mogą naprawdę potrzebować usług agencji reklamowej.
PAR BAKUŁA, jako jedyny importer, przygotował dla swoich klientów konkretne narzędzie mające na celu pomoc w odbudowaniu sprzedaży. Już we wrześniu, w trzech miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie i Gdańsku – odbędzie się jednodniowe szkolenie poświęcone tematowi, którym jest prospepecting, czyli metody aktywnego poszukiwania klientów. Szkolenie dla klientów PAR BAKUŁA jest bezpłatne i połączone z prezentacją nowości, które pojawią się w zimowym katalogu.
Co zyskują agencje biorąc udział w szkoleniu:
Szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ.
KL