Forum liderów handlu off- & on-line.
10 najważniejszych wyzwań handlu detalicznego w postpandemicznej rzeczywistości
Analizy. Rozwiązania. Nowe strategie
Forum odbędzie się w dniach od 29 września do 2 października 2020 r. online.
„Nic już nie będzie takie samo”… epidemia wywołana wirusem covid-19 bezwzględnie przemodelowała rzeczywistość gospodarczą i społeczną. Wymusiła na większości organizacji przyspieszoną transformację
i przejście do nowych modeli pracy i zarządzania – bardziej zwinnych, opartych o rozwiązania cyfrowe
i innowacje. Handel stoi obecnie przed koniecznością szybkiego zaadoptowania się do „nowej normalności”: w tym przygotowania na ewentualną drugą falę pandemii, przy jednoczesnej próbie odrobienia start.
Sektor food krok po kroku zaadaptował się do nowych warunków, retail non-food przeniósł się w większości do kanału on-line, a teraz wraca na zwykłe tory pracy w galeriach handlowych. A zakupy w świecie fizycznym generują nowe wyzwania: obostrzenia, limity, normy bezpieczeństwa, ale i zmiany w zachowaniach konsumentów. W konsekwencji „przeciążony” kanał e-commerce zalicza konsekwentne wzrosty sprzedaży, „jakby codziennie był Black Friday”.
Jakie nowe rozwiązania zadziałały? W jakim kierunku planować strategiczne projekty i inwestycje?
Jakich błędów musimy unikać w „nowej normalności”? Między innymi na te pytania będziemy dawać odpowiedzi w gronie zarządzających wiodącymi retailerami off- i on-line podczas Retail Challenge Poland 2021. Forum przygotowane jest wg zasady problem solving: omawiamy wyzwanie i szukamy rozwiązania
w 10 obszarach: New sales models & channels, Customer behavior, Business digitalisation,
Sustainability in retail, e-commerce transformation, Onechannel retailing, Customer Experience & Loyalty, Supply Chain Shortening, Partnership for Sales, New competences in retail.
Celem spotkania jest wsparcie rozwoju biznesu głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food, wezmą w nim udział managerowie wyższego
i średniego szczebla, wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów, HR, badań. Formuła spotkania to 4 intensywne dni – każdego dnia odbędą się 2 sesje równoległe, bogate w debaty, panele, firesidechaty i prezentację case studies. Pod koniec każdej sesji uczestnicy spotkają się w eksperckim chat roomie.
Na Forum spotkają się przedstawiciele sieci handlowych i sektora usług, m.in.: IKEA, Douglas, Auchan, Żabka, Carrefour, OTCF, Piotr i Paweł, Lewiatan, Take&Go, Deichmann, Stokrotka, Intersport, Circle K, Kler, CALZ, Upfield, Coca-Cola, Dobrowolscy, FB, Makro Cash & Carry, Media Saturn, Frisco.pl, Glovo, Drogerie Natura, Empik, CCC, Decathlon, OBI, i in.
I edycja spotkania, rok temu – zgromadziła ponad 550 uczestników, 85 sieci food i non-food.
Główny Partner: SAP
Partner Sesji e-commerce: ExpertSender
Partnerzy medialni Forum: Galerie Handlowex2, OOH Magazine, e-gospodarka.pl.
Zapraszam na Forum: Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, brave
Katarzyna.Klimkiewicz@braveconferences.pl
Szczegóły wydarzenia dostępne TUTAJ