Czy eventy online to konieczność na czas pandemii, a może tren zostanie z nami o wiele dłużej? Dlaczego technologia nie jest największym wyzwaniem przy przenoszeniu eventu do sieci? Czy w ogóle chodzi o przenoszenie?
Okazją do przyjrzenia się tematowi jest pierwsze w Polsce badanie i raport na temat eventów online, zrealizowane przez agencję Live Age. Raport oraz jego wyniki przedstawi Dominik Górka podczas swojej prelekcji „Online i co dalej? Najważniejszy trend komunikacji live w badaniu „Eventy online” zrealizowanym przez Live Age”.
Dominik Górka – Dyrektor kreatywny Live Age, członek zarządu KAE SAR. Autor konceptów kreatywnych dla projektów live experience, promocji i incentive wymagających marek. Od 20 lat wspólnik w agencji eventowej Live Age (wcześniej Grupa Manta). W latach 1994-2000 marketing manager i dyrektor marketingu Haxel. W latach 2015-2019 prezes zarządu Stowarzyszenia Re-Prezentacje, organizatora Festiwalu Non-Fiction. Wprowadził pojęcie „komunikacja live“ do języka polskiego marketingu. Na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego prowadzi pierwsze w Polsce zajęcia z komunikacji live. Promuje coopetition, jako model działania branży komunikacji marketingowej. Członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Stały bloger Think MICE. Nominowany do nagrody Osobowość Roku branży eventowej w konkursie MP Power Awards.
W prelekcji możesz wziąć udział, rejestrując się na EVENT MIX w zakładce ZAREJESTRUJ SIĘ. Dostępny jest również specjalny pakiet konferencyjny, umożliwiający wejście na EVENT MIX oraz MARKETING MIX.
Konferencja EVENT MIX rozpoczyna się od 11:00. Organizator zachęca, aby uczestnicy konferencji przyjechali wcześniej, odwiedzili stoiska wystawców i napili się z nimi aromatycznej kawy. Targi są otwarte do godz. 17:00.