Do konferencji Marketing Mix, odbywającej się w ramach FestiwalMarketingu.pl, pozostał niespełna tydzień. Aby przybliżyć szczegóły wydarzenia, prezentujemy prelegentów oraz szczegółową tematykę ich wystąpień.
Pierwszym tematem konferencji będzie „Marketing relacji – czyli: Królestwo Prosumenta dzięki nowej technologii – kolejna zmiana w świecie Chaosu”. Prelekcję wygłosi Krzysztof Sarnecki, który następująco podsumowuje swoje wystąpienie:
– Obecnie klient jest głównym partnerem w kreowaniu produktów i usług, czemu towarzyszy ich ścisła parametryzacja. Czy „klasyczne myślenie marketingowe” sprzed np. 30 lat ma dzisiaj jakąkolwiek rację bytu?
Krzysztof Sarnecki, Prezes Zarządu, Partner QUEST Change Managers. Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm i marketingu. Twórca konceptu sprzedaży V generacji, precursor pojęcia Nielinearności w Polsce. Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Enterpreneurial Studies w Chicago i program MBA w Lake Forest Graduate School of Management.
W drugiej części konferencji wystąpi Agnieszka Stachurska z prelekcją „Jak być bliżej klienta w czasach dystansu społecznego?”.
Agnieszka Stachurska – Copywriterka w agencji Hand Made. Z reklamą związana od 2012 roku, w tym czasie pracowała w agencjach po obu stronach Atlantyku. Z Hand Made współpracuje od 2017 roku. Zajmuje się opracowaniem i wdrażaniem kompleksowych kampanii reklamowych, dla takich marek jak: Tic Tac, Captain Jack, William Peel, Amway, USP Zdrowie, Getin Bank czy Pandora. Prelegentka na wydarzeniach branżowych.
Monika Boczek
Na zakończenie będzie można wysłuchać prelekcji Moniki Moczek – Nawiązać relację z dojrzałym konsumentem (marketing 50+), o której prelegentka mówi w następujący sposób:
– 1/3 konsumentów w Polsce ma ponad 50 lat. W większości planów marketingowych nie są uwzględniani. Dlaczego? Jak widzą ich marketingowcy? Jacy są w rzeczywistości konsumenci 50+? Co jest dla nich ważne? Na co zwracają uwagę? Porozmawiamy jak włączyć dojrzałych konsumentów w krąg miłośników naszych marek. Jak przygotować dla nich ofertę oraz jak z nimi rozmawiać, by nas usłyszeli.
Monika Boczek od ponad 20 lat marketer z doświadczeniem w marketingu strategicznym, projektowym, wprowadzaniu nowych marek i produktów oraz ich komunikacji. Pracowałam dla PepsiCo, United Biscuits, Danone, Chiqita oraz Tetra Pak. Od 2009 interesuję się dojrzałym konsumentem. To rosnąca i zasobna grupa klientów, ciągle jeszcze nierozpoznana przez producentów.
W prelekcji możesz wziąć udział, rejestrując się na Marketing Mix w zakładce REJESTRACJA. Dostępny jest również specjalny pakiet konferencyjny, umożliwiający wejście na EVENT MIX oraz Marketing Mix.
Konferencja EVENT MIX rozpoczyna się od 11:00. Organizator zachęca, aby uczestnicy konferencji przyjechali wcześniej, odwiedzili stoiska wystawców i napili się z nimi aromatycznej kawy. Targi są otwarte do godz. 17:00.