Magdalena Tynor objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w Synergic Media. W dziale sprzedaży na stanowisko Zastępcy Dyrektora awansowała Kinga Kalińska. Do zespołu dołączyła Natasza Vieweger, która będzie odpowiadała za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami.
– Od kilku miesięcy wprowadzamy zmiany kadrowe w spółce. Ich celem jest wsparcie naszych wewnętrznych struktur i umocnienie pozycji rynkowej Synergic Media. Jestem przekonany, że nowe osoby pomogą w realizacji ambitnych celów naszej firmy – powiedział Paweł Orłowski, prezes Zarządu Synergic Media.
Magdalena Tynor
Od października 2020 roku objęła funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Synergic. – To nowe, kluczowe stanowisko w naszej firmie. Do głównych zadań Magdy będzie należało kreowanie nowej strategii marketingowej firmy, ze szczególnym uwzględnieniem oferty produktowej – mówi Paweł Orłowski. Magda ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, między innymi z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Z rynkiem reklamowym związana jest od 16 lat.
Kinga Kalińska
Obecnie jest Zastępcą Dyrektora ds. Sprzedaży w Synergic. Od ponad 15 lat związana z firmą i branżą reklamy zewnętrznej. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów zdobywała, koordynując niestandardowe i multiproduktowe kampanie oraz projekty dla kluczowych kontrahentów.
Natasza Vieweger
Od początku września odpowiedzialna jest za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami w Synergic. Karierę rozpoczynała w radio, potem pracowała w czołowych wydawnictwach, gdzie koncentrowała się na sprzedaży prasy i internetu. Zawodowo związana z reklamą od ponad 20 lat, od zawsze w obszarze domów mediowych.