Cztery niezwykle efektowne, podwieszane nośniki LED, oferowane przez Clear Channel Poland, jedną z firm reklamy zewnętrznej w Polsce, już od grudnia dostępne są w Galerii Wileńskiej w Warszawie. Podwieszane ekrany to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.
Nowo oferowane digitale rozmieszczone są w głównej strefie galerii, którą rocznie odwiedza 15 mln osób. Galeria Wileńska zlokalizowana jest w kluczowym miejscu Warszawy i łączy funkcje centrum handlowego z dworcem kolejowym, będącego ważnym punktem przesiadkowym z metra, autobusów i tramwajów, co ma znaczący wpływ na odwiedzalność galerii, a tym samym na zasięg kampanii.
Nowoczesna powierzchnia reklamowa daje gwarancję najwyższej jakości i unikalnej ekspozycji prezentowanych materiałów. Podwieszane ekrany o wymiarach 2 na 3 metry zapewniają wyjątkowo dobrą widoczność, także z daleka.
Nośniki LED to kolejne, po zewnętrznych ekranach na Galerii Mokotów i Westfield Arkadia, spektakularne digitale dostępne w portfolio Clear Channel Poland. Firma, we współpracy z Unibail Rodamco Westfield, stawia na dalszy rozwój sieci tego segmentu.
– Podwieszane nośniki LED to odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy oczekują, że ich reklamy będą nie tylko wzbudzać zainteresowanie, ale także będą lepiej zauważalne. A to gwarantują im właśnie nasze nowe ekrany spektakularne, dzięki którym możemy zwiększyć dotarcie kampanii i prowadzić jeszcze bardziej skuteczne działania reklamowe – podkreśla Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland.
KL