Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.
Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.
Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów:
• Tymoteusz Stengert, New Business Lead, Sylius
• Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
• Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
• Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
• Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
• Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
• Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
• Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
• Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
• Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
• Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
• Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
• Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
• Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl
Trzecia już odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook >> kliknij TUTAJ oraz YouTube GMC >> kliknij TUTAJ.
Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.
GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.
Szczegóły wydarzenia znajdziesz TUTAJ.