Logo

Trade marketing

Sezon na świąteczne POS-y już w pełni!

Świąteczna atmosfera w pełni nastała w przestrzeniach handlowych. Wraz z dekoracjami, pastorałkami i kolędami w sklepach pojawiły się również świąteczne POS-y.

Nikogo nie trzeba przekonywać, że stworzenie odpowiedniego POS-a świątecznego to nie lada wyzwanie. Musi on budować odpowiednią atmosferę i wywoływać ciepłe, radosne emocje. Jeżeli producentowi uda się spełnić te warunki, konsument staje się bardziej podatny na działanie POS-a i dokonuje impulsywnych zakupów.

Dobrze zaprojektowany świąteczny display z całą pewnością przyciągnie uwagę konsumentów. Producenci prześcigają się w pomysłach i tworzą spektakularne konstrukcje wyposażone w ledy, ale również mechanizmy wywołujące dźwięk czy ruch. Wszystkie te zabiegi mają sprawić, aby klient zatrzymał się i zobaczył promowany produkt.

W innym przypadku wielkość oraz kształt świątecznego POS-a zależy od udostępnionej przez obiekt handlowy przestrzeni. W takiej sytuacji najlepszym pomysłem są proste konstrukcje, które umożliwiają łatwy dostęp do eksponowanego produktu oraz pozwalają na większe zatowarowanie.

 

A.S.