Grupa TSO realizuje projekt CSR dla marki Volkswagen. „Way to Zero” ma na celu redukcję śladu węglowego generowanego przez samochody testowe z parku dziennikarskiego.
– Praca w branży eventowej to bardzo szerokie pojęcie. Nie składają się na nią tylko konferencje czy spotkania firmowe. Często musimy pomóc naszym klientom w realizacji innych przedsięwzięć. Obecnie mamy przyjemność uczestniczyć w projekcie CSR marki Volkswagen, który ma na celu redukcję śladu węglowego generowanego przez samochody testowe z parku dziennikarskiego – mówi Leszek Skibiński, prezes zarządu Grupy TSO.
Pomysł jest niezwykle prosty, ale bardzo skuteczny – każda jazda testowa samochodem napędzanym silnikiem spalinowymmarki zakończy się z posadzeniem 70 nowych drzew na terenach dotkniętych klęskami żywiołowymi. Testujący auto dziennikarz, we współpracy z Polskim Związkiem Zrzeszeń Leśnych, będzie mógł wybrać miejsce w Polsce, w którym zostaną one posadzone.
– Projekt idealnie wpisuje się w strategię marki Volkswagen. Trzymamy kciuki, żeby takie inicjatywy stały się codziennością! Pamiętajcie! Naszymi małymi krokami możemy zbudować przyjazną i zrównoważoną przyszłość – podsumowuje Leszek Skibiński.
AS