W dniach 4-5 marca, w warszawskim Hiltonie odbyło się dwudniowe spotkanie czołowych przedstawicieli rynku kapitałowego. Tegoroczna Konferencja IDM była poświęcona wyzwaniom, jakie stoją przed firmami inwestycyjnymi, przedsiębiorstwami, ustawodawcą, regulatorem, administracją rządową i pozostałymi uczestnikami rynku.
Oprócz 10 dyskusji panelowych uczestnicy mogli śledzić warsztaty i prezentacje. Podczas Konferencji wręczone zostały również nagrody za najlepszy IR w roku 2020 poprzedzone badaniem relacji inwestorskich w spółkach z WIG30. Nagrody są przyznawane przez instytucje finansowe, jak i czytelników „Parkietu”. Całość poprowadził doświadczony dziennikarz telewizyjny, specjalizujący się w tematyce finansowej i gospodarczej – Robert Stanilewicz.
Konferencję obsługiwała Agencja Marketing House Poland, która wieloletnim doświadczeniem eventowym wspiera swoich partnerów zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Wydarzenie to, jak wszystkie w ostatnim czasie, odbyło się w formule online. To swego rodzaju odpowiedź na dzisiejsze wyzwania w dobie ograniczeń.
Agencja Marketing House była odpowiedzialna za wybór miejsca konferencji, kompleksową oprawę techniczną i multimedialną, opiekę nad prelegentami, realizację, rejestrację i transmisję wydarzenia ze studia do sieci. Dzisiejsza profesjonalna transmisja nie przekazuje jedynie obrazu i dźwięku. Agencja Marketing House zadbała o możliwość przekazania treści, prezentacji, materiałów video i innych dokumentów bezpośrednio na urządzenie uczestnika konferencji. Odbiorcy mogli aktywnie uczestniczyć w wydarzeniu, np. dzięki pytaniom do prelegentów.