Logo

Trade marketing

Ekspozycja Aperol | ATS Display

Aperol to znany na całym świecie aperitif o unikalnym słodko-gorzkim smaku, a jego receptura pozostaje niezmienna od samego początku wytwarzania.

Niekwestionowanym królem włoskich drinków na lato jest właśnie Aperol Spritz składający się z Aperolu, Prosecco, wody gazowanej i plastra pomarańczy.

NAZWA DISPLAY’A: Ekspozycja Aperol ½ palety z markizą
KLIENT: CEDC International Sp. z o.o.
WYMIARY DISPLAY’a: ½ palety



MATERIAŁ WYKONANIA
: Materiały i wykończenie zostały starannie zaplanowane. Nawiązują one do ciepłego włoskiego lata oraz elegancji i ponadczasowości marki. Całą stylistykę uzupełnia przyjemne podświetlenie.

FUNKCJONALNOŚĆ: Projekt wyróżnia się swoim designem na polskim rynku POS. Pozwala na spore zatowarowanie 50 butelek przy niewielkiej powierzchni użytkowej półek. Komunikacja przepisu wykonana w charakterystycznym kieliszku uczy konsumenta każdego etapu receptury Aperol Spritz i zachęca konsumenta dodatkowo do zakupu Procecco – co przekłada się na praktyczny wzrost sprzedaży dwóch brandów z portfolio Klienta na jednym displayu – Aperol oraz Gancia Prosecco.

CECHY SZCZEGÓLNE: Wizualną koncepcję ekspozycji wsparł najbardziej charakterystyczny znak marki, kieliszek do napojów Aperol Spritz z ciepłym podświetleniem logotypu.