Logo

Event MIX

Relacja ze szkolenia online o LinkedIn

Uczestnicy webinaru „LinkedIn a budowanie marki osobistej i dotarcie do klientów” zorganizowanego przez Stowarzyszenie MPI Poland Chapter spotkali się ze strategiem i ekspertem specjalizującym się w tematyce budowania marki osobistej i mediów społecznościowych. Postawiona w tytule teza została uargumentowana przez Adriana Gamonia, który podzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem, skonsultował profile zainteresowanych i odpowiedział na liczne pytania.

Wiodącą misją MPI jest rozwój zawodowy członków stowarzyszenia i działalność na rzecz branży spotkań i wydarzeń, co przekłada się na oferowane liczne narzędzie edukacyjne. Przed pandemią co kwartał odbywały się autorskie szkolenia na żywo z cenionymi trenerami, a z uwagi na konieczność zachowania dystansu, Zarząd polskiego oddziału stowarzyszenia obecnie organizuje cykliczne webinaria dedykowane branży MICE.

– LinkedIn stanowi doskonałe narzędzie do budowania wiarygodności oraz marki: właścicieli firm, pracowników czy ekspertów, ale również samych instytucji i eventów. Nieprzerwanie przywiązujemy wielką wagę do efektywnej prezentacji swojej oferty potencjalnym klientom oraz partnerom biznesowym, aktualnie zwłaszcza online. Właśnie dlatego jesteśmy zdeterminowani, aby umożliwiać profesjonalistom naszej branży weryfikowanie swojej wiedzy w tym zakresie – dodaje Weronika Wirtel, Wiceprezes ds. komunikacji w MPI Poland Chapter.

Szkolenie poprowadził Adrian Gamoń – mówca i trener biznesu, który od lat pomaga tworzyć skuteczną komunikację, projektuje strategie, tworzy kampanie i wspiera firmy, a także indywidualnych klientów w kluczowych procesach.

Z początkiem 2021 roku oficjalna liczba kont na LinkedIn w Polsce przekroczyła 4 200 000. W dobie lockdownu to najlepsza przestrzeń do poszukiwania pracy, ekspertów i w końcu kontrahentów. Zdaniem prowadzącego webinar LinkedIn można w związku z tym porównać do największego wydarzenia biznesowego na świecie, podczas którego możemy zdobyć wartościowe kontakty, nawiązać relacje i zainspirować się.

Uczestnicy webinaru mieli okazję poznać również sprawdzone sposoby na wzmocnienie relacji na LinkedIn, aby przynosiły wymierne korzyści, nauczyli się planować i optymalizować działania oraz poznali możliwości promocji wydarzeń na portalu. Trener przekonał uczestników, że kreowanie marki osobistej jest niezbędne, a sam proces dotyczy każdego, w związku z czym można uzyskać przewagę konkurencyjną, świadomie dbając o swój wizerunek w sieci.

Jesteś na LinkedIn? Bądź na bieżąco z działalnością i wydarzeniami organizowanymi przez MPI Poland Chapter.