Pomimo pandemicznego ograniczenia w działalności branży spotkań, ostatnie miesiące dla Royal Catering, nie były czasem stagnacji. Wręcz przeciwnie – był to czas niezwykle intensywnej pracy, rozwoju i reorganizacji firmy.
Dotychczasowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu – Ewa Paciorek, związana z firmą od 2017 roku, objęła stanowisko Dyrektora Generalnego, przyjmując wyzwanie realizacji kluczowych zadań i osiągnięcie wyznaczonych celów firmy, a w szczególności stworzenie produktów dopasowanych do niestabilnego i zmieniającego się nieustannie rynku. Ewa, ponad 15 lat związana z hotelarstwem i cateringiem, nieustannie podejmuje wyzwania związane z podwyższaniem jakości obsługi klientów oraz profesjonalizacją usług cateringowych. Jak sama mówi, dla niej zawsze najważniejsi są ludzie, dlatego swoją strategię opiera na budowaniu prężnie działającego zespołu w każdym dziale firmy. Ponieważ uwielbia kontakt z klientem, nadal będzie aktywnie działać w kontaktach sprzedażowych.
Jednocześnie, na stanowisko Dyrektora Sprzedaży, awansowała Milena Białobrzeska – od 2 lat zajmująca się w firmie aktywną sprzedażą usług. Milena na nowym stanowisku będzie miała okazję wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie we współpracy z klientami korporacyjnymi i agencyjnymi, które zdobyła podczas wieloletniej pracy w branży MICE. Ponieważ nie traci pogody ducha nawet w najtrudniejszych sytuacjach, powierzenie jej zadania zbudowania silnego i skutecznego zespołu sprzedaży w tych ciężkich dla branży czasach, traktuje jako niezwykle satysfakcjonujące wyzwanie.
Ale… uwaga… to jeszcze nie koniec zmian w Royal Catering – w ramach rozwoju działu sprzedaży, do zespołu dołączyły dwie nowe osoby! Ich sylwetki przedstawimy już wkrótce. A nowym Paniom Dyrektor – gratulujemy awansów.