Tylko w oohmagazine PSI Digital – 48 godzin dla branży produktów promocyjnych

PSI Digital – 48 godzin dla branży produktów promocyjnych

421
0

Międzynarodowa branża produktów promocyjnych spotka się od 19 do 21 maja 2021 roku na PSI Digital z renomowanymi dostawcami produktów promocyjnych oraz ekspertami branżowymi. Format wirtualnych targów ma oferować prawdziwą wartość dodaną dla sprzedawców produktów promocyjnych, tekstyliów reklamowych i dostawców gadżetów. Nacisk kładziony jest między innymi na innowacje produktowe, tematy związane z przemysłem i zrównoważonym rozwojem oraz dalsze oferty szkoleniowe z poradami dotyczącymi codziennej działalności, które pozwolą na wsparcie sprzedawców  produktów promocyjnych.

– Naszym największym wyzwaniem w związku z tym wydarzeniem jest ponowne zjednoczenie branży. Obecnie musimy skupić się na najpilniejszych zagadnieniach – mówi Petra Lassahn, dyrektor PSI.

Na PSI Digital składają się przemówienia, dyskusje panelowe, fora praktyczne i prezentacje produktów.

Koncentracja na zrównoważonym rozwoju i kwestiach prawnych

Od lat PSI skupia się na kwestiach zrównoważonego rozwoju. Dotyczy to również wydarzenia online, jeśli chodzi o produkty promocyjne, tekstylia, wykończenia i druk. Jedna z dyskusji panelowych rzuci światło na to, dlaczego warto przyjrzeć się bliżej metodologii Cradle to Cradle i dlaczego produkty wytwarzane w gospodarce o obiegu zamkniętym mają coraz większy sens. Seminarium internetowe poświęcone będzie państwowemu certyfikatowi dotyczącemu tekstyliów „Green Button” i jego zaletom dla sprzedawców produktów promocyjnych, a także niebiurokratycznej ścieżce do licencjonowania.

Na przykładzie firmy Sailmate omówiony zostanie temat „upcyklingu”, w szczególności dotyczy to niepotrzebnego płótna żaglowego, z którego powstają nowe artykuły promocyjne i pojedyncze produkty, od uchwytów na napoje po worki fasoli. Założycielka Sailmate Anna-Lena Bruchmann wyjaśni w wykładzie, co jeszcze można zrobić z żagli i jak robić interesy z modelem z upcyklingu.

Bieżące kwestie prawne będą koncentrować się między innymi na nowym rozporządzeniu w sprawie nadzoru rynku, które wejdzie w życie w maju, lub na możliwościach i wyzwaniach w zakresie odpowiedzialności za produkt. Słowa kluczowe obejmują tutaj środki rynkowe do oceny ryzyka RAPEX, specyfikę prawa chemicznego, w tym wycofania z powodu defektów fizycznych lub chemicznych oraz wszystko to, co warto wiedzieć o substancjach budzących obawy. W programie wykładów jest również poruszenie zagadnienia jakim jest przejrzystość w łańcuchu dostaw.

Najlepsze praktyki z branży dla branży

Trzeci nacisk zostanie położony na praktyczne tematy związane z codzienną pracą  sprzedawców produktów promocyjnych, takich jak skuteczność reklamy na stronach internetowych, prawidłowym wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji czy promocji w mediach społecznościowych.

Ponad 150 wystawców z całej Europy prezentuje swoje nowości

Podczas całej serii wydarzeń swoją ofertę zaprezentuje ponad 150 wystawców. Są wśród nich elasto form, koziol, firmy z grupy JCK, czyli Gustav Daiber, Fare, Halfar, Mbw i SND. Wśród wystawców znajdizemy też Kalfany Süße Werbung, Paul Stricker, Master Italia, Troika, Mahlwerck, Result Clothing, Lanyard.Pro i Softibag.

– Jest nam szczególnie miło powitać przedstawicieli z całej Europy na targach cyfrowych” – mówi Petra Lassahn. Na PSI Digital poza niemieckimi firmami swoją ofertę pokażą wystawcy m.in. z Austrii, Portugalii, Polski, Hiszpanii, Włoch, Francji, Holandii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Firma uma Schreibgeräte jest Sponsorem Prezentującym wydarzenie, a tytuł Sponsora Platynowego przypadł firmie Schwan-STABILO – obie firmy zaprezentują  swoje najnowsze innowacje produktowe.

Bezpłatne uczestnictwo pozwala „zajrzeć” do różnorodności produktów

Oprócz członków PSI zainteresowane osoby niebędące członkami mogą również bezpłatnie uczestniczyć w PSI Digital za pomocą kuponu. Podczas 48-godzinnych cyfrowych targów będą mieli okazję po raz pierwszy wypróbować wszystkie usługi PSI bezpłatnie, w tym wyszukiwarkę produktów PSI z ponad 130 000 produktów promocyjnych, wyszukiwarkę dystrybutorów PSI oraz wyszukiwarkę dostawców PSI.

– Chcemy dać każdemu w branży możliwość spróbowania naszych produktów i przekonania się o ich wartości dodanej – mówi Lassahn. Wszystkie usługi PSI będą ponownie dostępne wyłącznie dla członków PSI po zakończeniu eventu.

OOH magazine jest partnerem medialnym.

Dowiedz się więcej i pobierz bezpłatny bilet na targi PSI Digital TUTAJ.