Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenia podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Tegorocznym tematem Blueffect są zmiany w polityce cookies – jeden z najgorętszych i najważniejszych tematów branży marketingu internetowego tego roku. Blokowanie 3rd party cookies przez Google i Apple spowoduje w niektórych obszarach nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych.
Co te zmiany oznaczają dla reklamodawców? Jak zapewnić sobie konkurencyjność w erze post (third party) cookies? Skąd czerpać dane o użytkownikach? Jak je pozyskiwać?
Na te pytania podczas X. edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci oraz praktycy, przedstawiciele największych polskich marek. W debacie, którą poprowadzi Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director Bluerank udział wezmą: Michał Blak, CEO Edrone oraz Artur Malinowski, Digital Marketing Director Grupy Empik.
Wydarzenie odbywa się pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej. Otrzymało także akredytację DIMAQ IAB. Patronami medialnymi są: NowyMarketing i OOH magazine.
Pełna agenda konferencji oraz informacja o prelegentach znajdują się TUTAJ.
Organizatorem wydarzenia jest Bluerank oraz Full Stack Experts. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
OOH magazine jest partnerem medialnym.