Logo

Gadżety reklamowe

Porcelanowe nowości | Maxim Ceramics

Po czasie wymuszonej stagnacji rynek reklamowy się przebudza.  Pojawia się wiele nowych i intersujących propozycji handlowych. Wyraźnie mocniejszy jest trend produktów ekologicznych, wyjątkowych oraz trwałych.

Upominkami reklamowymi, wpisującymi się w powyższe tendencje są kubki i filiżanki.

Firma Maxim Ceramics wprowadziła do sprzedaży nowości, przygotowane indywidualnie, pod potrzeby rynku. Fasony, kolorystyka, użycie matowych szkliw oraz ergonomia produktów zostały wypracowane po dokładnej analizie zapotrzebowania.

Nowe modele są dostępne i publikowane na stronie producenta www.maxim.com.pl.

Dodatkowo, dla ułatwienia komunikacji, powstał katalog inspiracji, bazujący właśnie na nowościach -> do pobrania TUTAJ.

Warto wyróżnić kubek Americano Small pojemności 250 ml, występujący w wersji szkliwa matowego – Americano Small Pure, oraz w wersji błyszczącej Americano Small Duo. Ten poręczny fason to mniejsza wersja top sellera, kubka Americano, pojemności 450 ml.

Kolejna nowość warta uwagi to kubek Barrel. Model nawiązuje kształtem oraz wersjami szkliw matowego i błyszczącego do popularnego Handy. Barrel charakteryzuje się jednak możliwością nanoszenia nadruków na większej powierzchni kubka. Kształt tego modelu, a szczególnie jego ucho są zachowane w modnym stylu skandynawskim.

Ciekawą propozycją jest kolejny model, Tommy, który z założenia ma być alternatywą dla najbardziej ekonomicznych kubków w ofercie producenta. Tutaj oferowane są wersje białe i kolorowe szkliwa. Dodatkowo Tommy występuje jako kubek sublimacyjny.

Szczegółowe informacje o wszystkich nowych modelach na stronie producenta www.maxim.com.pl