Allers Grupa/ Lanyard.Pro, Maxim Ceramics, One Group oraz Spólnota – Drzewna Spółdzielnia Pracy to kolejni wystawcy wrześniowych targów, którzy potwierdzili swój udział w FestiwalMarketingu.pl. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm. Pomimo powiększenia powierzchni targowej, zostały już ostanie wolne powierzchnie.
Wszyscy wystawcy jednogłośnie podkreślą, że to najwyższa pora na reSTART branży. – Wrześniowe targi to będzie nowy początek dla branży reklamowej. FestiwalMarketingu.pl jak co roku daje nam szansę na zdobycie nowych kontaktów, spotkania z zaprzyjaźnionymi firmami. Ubiegłoroczny Festiwal przebiegł dla naszej firmy pozytywnie. Zdobyliśmy dużo nowych kontaktów i klientów. Zapewne każda firma skrupulatnie przygotowuje się na wrześniowy Festiwal. My również mamy swój plan! W naszej ofercie znajdą się: smycze, bandany, a także nowości: ręczniki, worko-plecaki oraz woreczki na warzywa i owoce. Czekamy z niecierpliwością na uścisk dłoni i spotkania twarzą w twarz – mówi Barbara Hałas-Katra z Allers Grupa/ Lanyard.Pro.
– Liczymy na restart, który nie będzie już powtarzany. Jak zawsze cieszymy się na spotkanie z klientami. Zimą i wiosną skupiliśmy się na organizowaniu szkoleń i dyskusji z klientami online. Takie rozwiązanie, będące wcześniej alternatywą, aktualnie stało się standardem. Zdecydowanie inaczej odbiera się sposób prezentacji produktu na monitorze komputera niż w kontakcie bezpośrednim z klientem. W przypadku produktów porcelanowych i ceramicznych, ważna jest ich ergonomia, struktura szkliwa, to jak kubek trzyma się w dłoni, jak pasuje do ust. Tych odczuć komunikacja online nie oddaje. Dla Maxim szczególnie ważna jest możliwość przedstawienia nowości produktowych z kolekcji Porceline by Maxim. Nasi klienci zyskają szansę realnej oceny autorskich modeli, które przygotowaliśmy. Dodatkowym atutem będzie dla nas przedstawienie zupełniej nowej linii produktów Galaxy by Maxim. O tym jednak szerzej, kiedy spotkamy się na FestiwalMarketingu.pl – mówi Maciej Poprawski, Dyrektor Handlowy Maxim Ceramics.
Wystawcy już czekają na możliwość prezentacji swojej oferty na okres jesienno-zimowy. – Nie wyobrażam sobie, aby mogło nas zabraknąć na tegorocznej edycji Festiwalu Marketingu. Nasza firma czerpie energię ze spotkań z klientami i dlatego cieszymy z uczestniczenia w tym ważnym wydarzeniu. Zgodnie z naszą dewizą „Myśl nieszablonowo” przygotowaliśmy dla naszych klientów na Festiwal innowacyjne produkty, których oficjalna prezentacja odbędzie się podczas FM wraz z licznymi nagrodami. Jak zawsze nasz zespół ekspertów jest gotowy do rozmów oraz przedstawienia zalet ze współpracy z nami.
Już odliczamy dni do Festiwalu – nie może Was zabraknąć – ZAPRASZAMY! – mówi Justyna Skoczeń, Sales Manager firmy OneGroup.
– FestiwalMarketingu.pl to wydarzenie, na które z niecierpliwością czekamy. Myśl o spotkaniu z naszymi partnerami biznesowymi napawa optymizmem. Cieszymy się, że będziemy mieć przyjemność zaprezentować nasze sztandarowe produkty licznej grupie odbiorców. Jest to niezmiernie ważne w obecnych czasach, gdzie wszystkie spotkania odbywają się online. Mimo że nasza firma prężnie działa w sieci, to oczywiste jest, że nic nie zastąpi bezpośredniego spotkania z drugą osobą. Myślimy, że jest to kluczowe również dla klientów biznesowych,którzy dany produkt będą mogli skojarzyć z konkretną osobą. Zobaczyć go na własne oczy, dotknąć, sprawdzić jego teksturę i jakość. Targi są zdecydowanie najlepszym miejscem do budowania nowych, silnych relacji biznesowych, jak również podtrzymania i rozbudowania już tych istniejących – dodaje Angelika Kubieniec-Grajny, Sales / Marketing Manager w Spólnota – Drzewna Spółdzielnia Pracy.
Pełna lista wystawców targów dostępna jest TUTAJ.
Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii Festiwal Marketingu i Druku z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.