adsystem – firma znana na rynku systemów wystawienniczych w Polsce i w Europie, przeszła właśnie swoją metamorfozę. Nie tylko wizerunek został odświeżony – adsystem dokonało ogromnych zmian – otworzyli również sklep internetowy.
Sprzedaż w internecie rozwija się dynamicznie, a ten rozwój w roku 2020 jedynie przyspieszył, dlatego wejście adsystem w sferę e-commerce wydaje się być naturalnym, następnym krokiem.
adsystem działa na rynku od wielu lat. Dotychczas współpracowali z klientami bezpośrednio, na targach, a każde zamówienie obsługiwane było przez Dział Handlowy.
– Ze względu na zmiany jakie wprowadziła pandemia, jeszcze bardziej zmotywowaliśmy się do tego, żeby zacząć działać prężniej przy tworzeniu naszego sklepu internetowego. I tak o to w końcu możemy przedstawić Wam długo wyczekiwany projekt
– mówi Małgorzata Tomków, Branch and Customer Service Manager
– Jak się zmieniliśmy? Wizerunkowo. Zmieniło się logo. Zmieniła się szata graficzna. Zmieniła się strona internetowa. Jednak najważniejsze się nie zmieniło – jakość – dodaje Kamil Kalicki, Key Account Manager.