Logo

Marketing MIX

Joanna Guzik dołącza do agencji Live Age

Joanna Guzik jako event manager dołącza do zespołu produkcji agencji Live Age. Będzie odpowiadać za realizację projektów eventowych online, offline i hybrydowych, a także wesprze działania ofertowe agencji.

Joanna Guzik ma doświadczenie eventowe i komunikacyjne. Do Live Age przechodzi z agencji PROEVENT, gdzie jako event manager przez blisko 4 lata realizowała eventy B2B i incentive.  Pracowała głównie dla marek Orange i Samsung. Wcześniej zdobywała doświadczenie zawodowe za granicą – dla organizacji non profit Fablevision Studios, która prowadzi działania na rzecz ochrony doków w Glasgow. Joanna zajmowała się wsparciem w procesie komunikacji polsko-angielskiej i współpracą z artystami, którzy popierali inicjatywy organizacji. W Live Age odpowiada za prowadzenie projektów, client service i współpracę z podwykonawcami. Jako pasjonatka jedzenia i gotowania, dzieli się z zespołem Live Age na równi nowinkami branżowymi i kulinarnymi.

– Bardzo cieszę się, że Joanna wzmacnia nasz Team. Ostatni czas to nasz silny rozwój w kierunku komunikacji live i eventów online. W efekcie za nami szereg udanych i skutecznych biznesowo, nowych realizacji, docenionych zarówno przez naszych klientów, jak i jury krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych. Wymagający czas ostatnich 18 miesięcy okazał się dla nas szansą, a powiększanie się zespołu to wykorzystanie tej szansy – komentuje Szymon Pasaj, co-CEO Live Age.

Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marek poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu. Edukuje, pokazuje trendy. Opracowuje strategie oparte na danych. Pracuje dla najlepszych, a jej projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Agencja działa od 1999 roku. W ostatnim czasie obsługiwała między innymi takich klientów, jak: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel. W 2021 r. została potrójnym laureatem 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards, między innymi za najlepszą konferencję online na świecie. Otrzymała także dwie nagrody Golden Arrow – za najlepszy zewnętrzny i najlepszy wewnętrzny projekt experiential marketing w on-line. Na swoim koncie ma również trzy statuetki w konkursie MP Power Awards 2020, w tym MP Power 12 – agencja eventowa, plasując się w top 3 najlepszych agencji eventowych w kraju.

Live Age jest członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR. Przestrzega zasad Białej Księgi uzgodnionych w dialogu branżowym klientów i agencji: dobryprzetarg.com.pl. Agencja należy także do polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie – Meeting Professional International.