Logo

Marketing MIX

Doskonałość tkwi w prostocie – kampania Publicis Lion dla Prince Polo

W nowej kampanii przygotowanej przez agencję Publicis Lion marka Prince Polo zachęca do podążania za jej filozofią, pokazując, że prostota może być źródłem piękna i wyrazem dobrego smaku. Przygotowana komunikacja jest efektem współpracy z Mondelēz International rozpoczętej w marcu br., po wygraniu przez agencję Publicis Lion przetargu na stworzenie komunikacji dla kultowej marki wafli.

Prince Polo to marka, która inspiruje do upraszczania przekombinowanych sytuacji. Wskazuje, że proste i sprawdzone rozwiązania są często najlepszym wyborem. Dzięki takiemu podejściu możemy skupić się na najważniejszych rzeczach w naszym życiu. Przygotowane na potrzeby kampanii kreacje ilustrują taką postawę. W materiałach video emitowanych w TV i internecie, zobaczymy parę nowożeńców, która pełną radość z ważnego wydarzenia osiąga dopiero wtedy, gdy odrzuca wymyślony i wykreowany świat na rzecz bycia sobą i ze sobą.

– Mamy nadzieję, że nowa komunikacja marki pozwoli na zbudowanie wokół niej pozytywnych emocji i będzie dostarczać inspiracji. Zależy nam na tym, by dotrzeć do odbiorców z komunikatem nie tylko na poziomie cech samego produktu, pokazując, że Prince Polo to wyśmienity smak oparty na niezmiennie prostej recepturze i idealnej kombinacji składników, ale także na poziomie osobistym jako marka, która wierzy, że to prostota bywa wyrazem doskonałości. – powiedziała Sylwia Nędziak, Brand Manager Countlines & Bites w Mondelēz International.

– Wygranie przetargu dla kultowej marki jaką jest Prince Polo to dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Cieszmy się, że razem tworzymy długofalową platformę komunikacyjną, w której konsument może odnaleźć prawdę dla siebie i zainspirować się do podążania za swoimi wewnętrznymi pragnieniami. Po prostu być sobą”. – powiedziała Dagmara Gadomska, Managing Partner w Publicis Worldwide Polska.

Na potrzeby zintegrowanej kampanii agencja Publicis Lion należąca do Publicis Worldwide, przygotowała spot telewizyjny, który będzie emitowany w kanałach stacji: Polsat, TVN, TVP. W przypadku działań prowadzonych w internecie specjalnie dedykowane kreacje zobaczymy m.in. na FB, YT, IG.

Reżyserię spotu powierzono Tomaszowi Kapuścińskiemu, a produkcję domowi produkcyjnemu Corner Shop. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.

https://youtu.be/hhOzKVnRKDo