W dniach 24-25 sierpnia w niemieckim Gießen odbyła się premierowa edycja targów Die Lieferantentage, w których uczestniczyło kilka firm z Polski, m.in. Headwear Professionals. Były to pierwsze targi po dłuższej przerwie związanej z lockdown’em i obostrzeniami.
Pozytywnym sygnałem dla branży upominków reklamowych i dla całej branży targowej jest duża ilość zwiedzających, którzy dopisali pomimo organizacji targów z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego.
– Po kilkunastu miesiącach bez targów i funkcjonowaniu z pewnymi ograniczeniami – zasady, które musieliśmy przestrzegać podczas targów nie były tak dokuczliwe – mówi Marcin Jędrzejczyk, Marketing Manager Headwear Professionals. – My jak i wiele firm z naszej branży byliśmy głodni spotkań z klientami, rozmów na żywo. Tym bardziej cieszy fakt, że udało się zorganizować dobre targi pomimo panującej sytuacji pandemicznej – dodaje.
To pokazuje, że możliwa jest organizacja targów, które zakończą się sukcesem dla wystawców jak i zwiedzających pomimo panujących obostrzeń. – Tym bardziej zapraszamy do odwiedzenia Festiwalu Marketingu, podczas których swoją ofertę zaprezentujemy na naszym stoisku D11 – grupy Pozytywnie Promocyjni – reasumuje Marcin Jędrzejczyk.
Trwa rejestracja na największe targi reklamy i poligrafii TUTAJ.