O metodach zdobienia gadżetów, targowej premierze i innowacyjnym sposobie znakowania pisze w swoim felietonie wystawca targów Festiwal Marketingu i Druku, Adrian Bagieciel z firmy Reklama Ananas.
Dziś porozmawiamy trochę o naszej firmie i nowych ścieżkach, którymi podążamy od jakiegoś czasu. Ci, którzy dotrwają do końca artykułu, dowiedzą się nieco o nowej technice znakowania. Opowiemy nie tylko o tym, czym sam w sobie jest nadruk membranowy, ale poruszymy też jego zalety i podkreślimy co wyróżnia go wśród wielu innych technik znakowania.
Na początku musimy jednak przyznać Wam się do jednej rzeczy. Czujemy niesamowitą dumę i zadowolenie z samych siebie. Jesteśmy bowiem pierwszą agencją reklamową w Polsce, która znakuje odzież właśnie tą metodą. Prace nad wprowadzeniem jej w życie trwały rok. Testowaliśmy nadruki w różnych warunkach, obserwowaliśmy jak zachowują się po każdym kolejnym praniu i jak znoszą codzienne użytkowanie.
Zawsze dajemy z siebie 100% i całkowicie poświęcamy się swojej pracy. Jesteśmy więc pewni, że nasza nowość jak i pozostałe formy znakowania sprostają Waszym oczekiwaniom i nie pozostawią żadnych zastrzeżeń tak, jak do tej pory.
Wróćmy jednak na chwilę do ananasowej genezy! Znakowaniem odzieży zajmujemy się od 7 lat. Już na początku zauważyliśmy niszę na polskim rynku: małe i średnie nakłady. Wtedy właśnie zrodziła się wizja miejsca, w którym zlecenie zrealizować można od A do Z niezależnie od nakładu. Postawiliśmy więc na elastyczność w działaniu i indywidualne podejście do każdego Klienta.
Zlecenia przyjmujemy na każdą ilość, u nas minimum to 1 sztuka – potrzeby są różne, a my chcemy na wszystkie odpowiedzieć. Oferujemy różnorodne nadruki, także te wymagające i niestandardowe zarówno pod względem projektu jak i podłoża. Na bieżąco śledzimy zmieniającą się ofertę producentów odzieży, by jak najlepiej pomagać w jej doborze. W naszej ofercie jest wiele marek, za które ręczymy. Musimy jednak przyznać, że mamy swoich sprawdzonych ulubieńców.
Klienci mogą też przesłać nam własne produkty do znakowania: koszulki, kurtki, odzież roboczą, parasole, torby, a nawet kapoki pływackie. Chętnie podejmujemy się nowych wyzwań wymagających nieszablonowego podejścia. Co więcej, ciągle poszerzamy swoją ofertę np. o dodatki takie jak metki, naszywki czy naklejki.
Technikę znakowania dobieramy w oparciu o projekt, podłoże oraz oczekiwania Klienta. Poza typowymi rozwiązaniami jak sitodruk, sublimacja czy flex w podstawowych barwach, oferujemy cały wachlarz efektownych materiałów: brokatowe, neonowe, z efektem cekinów, złote, srebrne, fluorescencyjne czy odblaskowe. Te ostatnie często stosowane są przy znakowaniu odzieży roboczej i sportowej i oczywiście posiadają niezbędne certyfikaty.
Część naszych Klientów potrzebuje kompleksowego działania od projektu graficznego poprzez druk, odzież, zdobienie, na foto i wideo promocyjnym kończąc. Prowadzimy Klientów przez cały proces lub pomagamy w części etapów. Tym z własnym zapleczem maszynowym proponujemy transfery do samodzielnego wgrzania, co skraca czas realizacji i znacznie obniża koszty.
Szukając rozwiązań dla wielokolorowych, jednostkowych projektów trafiliśmy na zupełną nowość – nadruk membranowy. Na czym polega jego innowacyjność?
Przede wszystkim jest bardzo trwały i odporny na uszkodzenia mechaniczne, a jednocześnie miękki i przyjemny w dotyku.
Jak to działa? Tusz zamknięty jest pod bardzo cienką warstwą membrany (40 μm), dlatego nadruk jest niemal niewyczuwalny i niezniszczalny. Membrana posiada mikropory, które zapewniają przepuszczalność powietrza, nawet przy wielokolorowych i dużych aplikacjach. Ponadto brak limitów kolorów stwarza nieograniczone możliwości produkcyjne już od 1 sztuki.
Tegoroczna edycja Festiwalu Marketingu i Druku jest dla nas wyjątkowa, ponieważ to właśnie wtedy po raz pierwszy zaprezentujemy technikę membranową i opowiemy o jej zaletach, których jest naprawdę wiele. Na naszym stoisku będzie można zobaczyć przykładowe projekty wykonane tą metodą i na własne oczy przekonać się o ich wyjątkowości.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska i rozmów z Nami. Czekamy na Was!
Adrian Bagieciel, Reklama Ananas
Firma Reklama Ananas pokaże swoją ofertę na stoisku F12.
Trwa rejestracja na targi. Zarejestruj się TERAZ.