LinkedIn stał się jedynym serwisem, który umożliwia nawiązywanie relacji stricte biznesowych. Dzięki niemu osoby z szeroko pojętego świata biznesu otrzymują szansę na poznanie nowych osób, które zajmują się podobnymi obszarami działalności biznesowej, które w dalszej perspektywie mogą stać się partnerem w konkretnych projektach. Szybki wzrost popularności LinkedIna spowodował wyodrębnienie się poglądu, że jest to najlepsze miejsce do budowania marki osobistej.
Brak jest kompleksowych badań, które pozwolą za pomocą liczb stwierdzić jednoznacznie, czy dany serwis jest w opinii jego użytkowników, najlepszym miejscem do pokazywania siebie w odpowiednim kontekście.
Badanie ilościowe składa się z dwóch zasadniczych obszarów: pytań związanych z postrzeganiem mechanizmów budowania marki osobistej oraz pytań stricte nawiązujących do wykorzystywania serwisu LinkedIn, w procesie budowania własnego brandu. Głównym celem badania jest weryfikacja większości opinii, które odnajdujemy w opracowaniach ekspertów. Odpowiedzi ze strony użytkowników portalu pozwolą na wydanie jednoznacznych opinii i rekomendacji, w kontekście wykorzystywania serwisu do budowania wizerunku.
Badanie trwa do 11.10.2021r.
Wyniki zostaną opublikowane w oficjalnym raporcie.
Link do badania TUTAJ.