Niespodziewane nastanie pandemii otworzyło przed branżą gadżetów reklamowych nowe pole do popisu. Reagowanie na szybko zmieniające się potrzeby klientów i obowiązkowe restrykcje przyczyniły się do wyodrębnienia nowej grupy gadżetów promocyjnych i reklamowych, na który instytucje z chęcią umieszczają swoje logo.
Co dała pandemia branży gadżetów promocyjnych? Początkowy lockdown i zamknięcie wszelakich instytucji nie przyczynił się do wzrostu popularności nadrukowania logo organizacji na maseczkach ochronnych, czy innych podobnych gadżetach. Ale
stopniowe luzowanie obostrzeń już tak. Kiedy na nowo można było otworzyć sklepy, hotele, restauracje i inne instytucje publiczne firmy chętnie decydowały się na ujednolicenie kolejnego z elementów odzieży służbowej. W czasach, gdzie w zamkniętych przestrzeniach należy zasłaniać nos i usta, maseczka ochronna stała się kolejnym elementem wizerunku pracowników wielu firm. Ubranie oznakowane logotypem lub sloganem reklamowym jest formą promocji i wzmacniania więzi z marką. Pozwala odróżnić pracownika od przypadkowego przechodnia. Ponadto klient czuje się pewniej w towarzystwie osoby ubranej w odzież firmową, a niewątpliwie maska ochronna jest takim elementem. Identyfikacja wizualna mówi kim jesteś, jaki jesteś i dlaczego to na Ciebie warto postawić.
Na maseczce z powodzeniem można umieścić logo, czy nazwę firmy, dobrać odpowiednie kolory i nadruk, a także wyposażyć ją w dodatkowe elementy takie jak kieszonka na filtr. Warto zwrócić uwagę na materiał z jakiego wykonano produkt – czy jest odpowiedni dla alergików, czy nie podrażnia skóry, nie sprzyja poceniu, czy jest wytrzymały na pranie mechaniczne, itp. Czy maseczka to jedyne rozwiązanie w czasach pandemii? Oryginalność nigdy nie wychodzi z mody. Marki wiedzą, że chcąc wyróżnić się na tle dużej konkurencji trzeba mieć coś nowego i przykuwającego uwagę. I tutaj pojawia się wielofunkcyjna chusta. Wielofunkcyjna bo można ją nosić na wiele różnych sposobów – jako bandanę, na głowie, na dłoni, na szyi, itp. Niezależnie od tego, czy użytkownik potrzebuje ciepłego komina na jesień, czy eleganckiej i estetycznej opaski na włosy – wielofunkcyjne chusty spełnią swoją powinność. Mogą zatem zastąpić maseczki ochronne. Wykorzystanie ich jako komina na szyję, przy jednoczesnym zakryciu nosa i ust, będzie się prezentować ciekawie i unikatowo. To także świetnie uzupełnienie każdej stylizacji i świetny element odzieży reklamowej, ale nie tylko. Każdy z nas może samodzielne spersonalizować swój produkt i poprosić profesjonalistów o jego wykonanie.
Nie bez znaczenia jest materiał z jakiego powstaje owa bandana. Trzeba zwróć uwagę na jakość produktu, ewentualne certyfikaty, które mogą ją potwierdzić, takie jak np. OEKO TEX, ale także czy produkt jest „oddychający”, czy pochłania pot i w jaki sposób go prać. Wielofunkcyjna chusta posiada większą powierzchnię reklamową, niż maseczka ochronna. Dzięki metodzie sublimacji z powodzeniem umieścisz na niej swój wymarzony nadruk, który idealnie wkomponuje się w twoje gusta i dopasuje się do reszty elementów garderoby. Cichy bohater pandemii Innowacja w biznesie to podstawa. Czasy pandemii pokazały to najlepiej. Już wiemy, że branża gadżetów reklamowych poszła z duchem czasu i postawiła na nowe powierzchnie reklamowe. W trosce o swoje zdrowie i bezpieczeństwo warto zainteresować się produktami pokrytymi powłoką antybakteryjną. Dla przykładu bandany, których powierzchnia została pokryta srebrem w postaci jonowej. Srebro jest dodawane do powłoki na etapie wytwarzania produktu.
Efektem są aktywne jony srebra pokrywające całą powierzchnię półfabrykatu. Ten rodzaj bandany tworzy optymalną ochronę przeciw szerokiej grupie organizmów, takich jak wirusy i bakterie, ale także grzyby, kurz, czy roztocza. To dodatkowa ochrona dla użytkowników chust wielofunkcyjnych, która nie powstrzymuje przed nałożeniem na nią upragnionego nadruku. Podsumowując – maski ochronne, czy chusty z logo to świetny gadżet reklamowy, który spełni swoją funkcje tak samo dobrze jak najpopularniejsza wśród gadżetów promocyjnych smycz reklamowa.