Logo

Event MIXTylko w OOH magazine

BluPlatform.io i pierwszy rok najlepszej polskiej platformy do realizacji wydarzeń online

Minęło już ponad półtora roku prowadzenia działalności w warunkach pandemicznych. Nikt nie był w stanie przewidzieć z jakiego typu wyzwaniami mierzyć się będzie musiała branża MICE od początku 2020 roku. Nie ma potrzeby ich tu wymieniać – każdy je bardzo dobrze zna. Trudne warunki przyniosły jednak nowe pomysły i rozwiązania. Poniżej przedstawiamy historię powstawania pierwszej polskiej platformy do realizacji wydarzeń online – BluPlatform.io.

– Od samego początku zależało nam na tym, by stworzyć zaawansowane technologicznie i proste w użyciu stabilne narzędzie, które pozwoli przenieść wydarzenia stacjonarne do bezpiecznej przestrzeni online. Podjęliśmy decyzję, że w głównej mierze skupiać będziemy się na dużych wydarzeniach, gdzie kluczowy jest transfer wiedzy, komunikacja i networking – kongresach, konferencjach, prezentacjach czy targach. – opowiada Natalia Truszczyńska, CEO Blu Experience – twórcy platformy. Przy planowaniu funkcjonalności ważnym było, żeby wydarzenia odbywające się na platformie nie tylko najbardziej jak tylko to możliwe wykorzystywały potencjał znany z wydarzeń stacjonarnych, ale przede wszystkim nabrały zupełnie nowej jakości dzięki możliwościom oferowanym przez świat online. Dodatkowo, wychodząc zwłaszcza naprzeciw oczekiwaniom klientów korporacyjnych, platforma oferuje wachlarz możliwości brandingowych i praktycznie każdy jej element można dostosować do potrzeb klienta.

Półtora roku istnienia platformy to nie tylko nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, ale też utrzymanie relacji ze stałymi klientami. Projektem, o którym zdecydowanie warto powiedzieć więcej, jest piąta edycja Open Eyes Economy Summit – konferencja, która odbyła się hybrydowo w listopadzie 2020 roku. Jako jedno z haseł promujących wydarzenie organizatorzy bardzo trafnie wybrali: Wszędzie, gdzie chcesz. Kiedy po krótkiej przerwie wakacyjnej po raz kolejny trzeba było zamykać się w domach, na BluPlatform.io odbyła się międzynarodowa konferencja goszczącą 160 prelegentów i  3000 uczestników z aż 27 krajów. Wydarzenia organizowane w ramach OEES odbywały się w Centrum Kongresowym ICE Kraków i transmitowane były na platformę. Kolejnym kamieniem milowym dla platformy był Cybersec Global 2020, który ze względu na rangę, skalę i tematykę spotkania, a także wymagających partnerów, musiał przejść niezależne testy w obszarze bezpieczeństwa i stabilności, narzucone między innymi przez NATO.

BluPlatform.io zaufali też organizatorzy ponad 200 innych globalnych projektów takich jak HR Tech Summit 2020, Kongres Kardionefrodiabetologiczny 2020, Targi i Kongres LNE, V Międzynarodowa Konferencja PEM, D&I Changemakers Festival 2020, ABSL Digital Forum 2020, CEE SME Banking Club Conference 2020, 46. Zjazd Psychiatrów Polskich, Supercomputing Frontiers Europe 2021 czy Konferencja Orlen Team DAKAR 2021.

W maju 2021 roku platforma wydarzeniaonline.pl (obecnie BluPlatform.io), otrzymała najbardziej prestiżową nagrodę branżową – MP Power Awards 2020. Jury uznało BluPlatform.io za najlepsze na rynku narzędzie do organizacji wydarzeń online. – Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć taką cegiełkę do odbudowy potencjału sektora i razem z liderami branży MICE wyznaczać standardy nowej ery organizacji eventów. Z pewnością, nawet jeśli niebawem świat na nowo się otworzy, to wydarzenia online i hybrydowe pozostaną razem z nami już na zawsze. My jesteśmy na to gotowi i czekamy na nowe wyzwania. – mówi Natalia Truszczyńska.

www.bluplatform.io

contact@bluplatform.io

Artykuł promocyjny