13. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się online pod hasłem: EVERYTHING COMMUNICATES!
Organizatorem konferencji jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
W hubie FMZ znajdą się informacje na temat wszechstronności marketingu zintegrowanego angażującego wszystkie zmysły, gdyż każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do postrzegania marki.
W ramach FMZ zostaną zaprezentowane trendy i najlepsze praktyki dotyczące szerokiego wachlarza narzędzi komunikacyjnych celem osiągnięcia 'marketing exellence’ w każdej z nich.
Uczestnikom konferencji zostaną przedstawione sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w 3 kontekstach:
keynote #1 – Eco driven marketing
keynote #2 – Omnichannel technology
keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing
Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a nasi partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.
Wiedza pod szyldem FMZ, jest kumulowana i udostępniana w formie podcastów, video wywiadów i warsztatów – PRZEZ CAŁY ROK, a 9 LISTOPADA udostępniane jest wydarzenie będące podsumowaniem dorobku branży z minionego roku i prognoz na rok kolejny.
Bilety na wydarzenie można nabyć TUTAJ.
Bieżące informacje na temat FMZ: Forum Marketingu Zintegrowanego – Strona główna | Facebook
Partnerzy wydarzenia
Wedo, Media People, Pomarańcza, Human2Human, CORE Law Grzybowski & Pilc, IQ Marketing (Poland), Performance Ocean, Prografix, Fundacja Czyste Powietrze, Warszawska Szkoła Reklamy, Narrative Impact, Unique One, PGS Pracownia Gier Szkoleniowych, Graffiti Films, Pro Duct BBF, CreativeHarder Group, Teatr Garnizon Sztuki – teatr pozytywnych emocji, NIEAGENCJA, Kamikaze, BIURO KARIER Wydział Zarządzania UW, poradnikprzedsiebiorcy.pl, alterweb.pl, silanauki.pl, students.pl, PRESS.
Patroni Medialni
Patronat medialny nad Forum Marketingu Zintegrowanego objęli: oohmagazine.pl, Marketing przy kawie, Media Marketing Polska, Markter+,My Company Polska, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, portalmedialny.pl, Focus on Business, Reach a Blogger, poradnikprzedsiebiorcy.pl, alterweb.pl
Patronaty i partnerstwa uczelni
Patronat Honorowy Patronat Rektora Uniwersytetu Łódzkiego, Biuro Karier i Absolwentów Wydziału Zarządzania UW, Warszawska Szkoła Reklamy, Wyższa Szkoła Bankowa.