Logo

Event MIX

Wykorzystanie gadżetów w budowaniu wizerunku firmy. O tym (i nie tylko) w marcu na EKG Reklamy

Wykorzystanie gadżetów w budowaniu wizerunku firmy. O tym (i nie tylko) w marcu na EKG Reklamy

Fabryka Magika po raz kolejny zaprasza na EKG Reklamy, IV edycja odbędzie się w marcu 2022. Pierwsze wydarzenie miało miejsce w 2017 roku w Krakowie. III Edycja odbyła się w 2019 roku w Krakowie oraz Katowicach i cieszyła się dużym zainteresowaniem – udział wzięło 350 osób.

Wydarzenie ma charakter edukacyjny, dlatego organizator przykłada wagę do wysokiej jakości merytoryki jeżeli chodzi o mówców. W 2019 roku występował Paweł Tkaczyk. W tym roku głównym mówcą będzie Kamil Kozieł, od znany w środowisku marketingowym. Wystąpi również Marcin Korczyk (Pan Tabletka) który powie o tajnikach współpracy z influencerami.

Nie zabraknie również o sporo nowinek i innowacji jeżeli chodzi o same produkty BTL. Będzie możliwość zobaczenia na żywo nowości z zakresu odzieży, gadżetów i technik zdobień.

– Z naszego doświadczenia coraz więcej firm bardzo świadomie zarządza zakupami materiałów reklamowych. Wykorzystywane są one w głównej mierze w 6 sferach. To targi i inne wydarzenia niestandardowe, onboarding, CSR, dla klientów, w konkursach programach motywacyjnych dla b2b i dla b2c – mówi Paweł Pawul, Prezes Zarządu/CEO w Fabryka Magika, organizator wydarzenia.

– Fabryka Magika, jako organizator EKG Reklamy, ale przede wszystkim agencja reklamowa BLT z 14 letnim doświadczeniem stara się o zrozumienie potrzeb biznesowych jakie klient realizuje zamawiając materiały reklamowe. Organizacja tego wydarzenia jest dla nas miejscem inspirowania, spotkań, rozmów. W naszym DNA jest relacyjne i przedsiębiorcze podejście do potrzeb naszych Klientów dlatego czas spędzony z Klientami w każdej formie pomaga nam w odpowiednim doborze najlepszego rozwiązania w przypadku zapytań. Staramy się być wsparciem już w momencie koncepcji. Uważamy również że potrafimy zadać odpowiednie pytania które wpływają na to że wypracowany pomysł na upominek lub zestaw są co najmniej satysfakcjonujące – mówi organizator wydarzenia.

Udział dla marketerów jest bezpłatny. OOH magazine jest partnerem wydarzenia.

Rejestracja TUTAJ.

Więcej o wydarzeniach przeczytasz TUTAJ