Wydarzenia Marketing ‘22 – działania bazujące na sztucznej inteligencji. Czy wkroczyliśmy w nową...

Marketing ‘22 – działania bazujące na sztucznej inteligencji. Czy wkroczyliśmy w nową erę marketingu?

0

O cyfrowej transformacji słyszymy przynajmniej od kilku lat. W ostatnich dwóch, polskie firmy dokonały ogromnego skoku w procesie digitalizacji. Znaczący wpływ na taką sytuacje ma pandemia, podczas której polscy przedsiębiorcy szukają nowych dróg dotarcia do potencjalnego klienta.

W Polsce coraz częściej dostrzega się potencjał sztucznej inteligencji. Dane z raportu The People & Technology Report 2022 mówią, że blisko 30% organizacji wykorzystuje już algorytmy AI, aby usprawnić komunikację z klientami i zwiększyć jakość produktów lub usług. Jednak już wkrótce to grono zwiększy się ponad dwukrotnie. Niemal 40% firm deklaruje chęć wdrożenia rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji.

Dlatego też podczas jubileuszowej, 10. edycji Golden Marketing Conference jednym z głównych nurtów tematycznych będzie właśnie zastosowanie AI w działaniach marketingowych. Prelegenci opowiemy o tym, jak sztuczna inteligencja pomaga w customer service czy zbieraniu danych oraz analityce. Zwrócimy uwagę na odmieniany ostatnio przez wszystkie przypadki metaverse, będziemy dyskutować o przenikaniu się światów online oraz offline. Nasi eksperci opowiedzą także o rozwoju branży e-commerce, w tym o q-commerce czy live commerce.

Tegoroczna edycja będzie wyjątkowa jeszcze z kilku powodów

Pierwszy z nich to jubileusz. Po raz dziesiąty marketerzy, liderzy branży oraz entuzjaści szeroko pojętego marketingu spotkają się stacjonarnie by dyskutować o trendach.

Drugi powód to prelegenci. Top of the top ekspertów w Polsce, pojawią się znane twarze z poprzednich edycji oraz firmy, które wyznaczają standardy w kreowaniu działań marketingowych. W Poznaniu będzie można usłyszeć prelekcje wygłoszone m.in. przez Janinę Bąk, Piotra Buckiego oraz reprezentantów firm Widoczni i Jaaqob.

Po trzecie – merytoryka. Trzymamy rękę na pulsie. O tym, że branża marketingowa rozwija się w niewyobrażalnie szybkim tempie nie trzeba nikogo przekonywać. By być na czasie oraz nie dać wyprzedzić się konkurencji trzeba nieustannie śledzić branżowe portale, a przede wszystkim uczestniczyć w spotkaniach takich jak właśnie Golden Marketing Conference. Zdobytą tu wiedzę można zastosować w swojej pracy już następnego dnia po wydarzeniu.

Golden Marketing Conference to projekt, który przez prawie 7 lat funkcjonowania zbudował pozycję lidera wśród wydarzeń marketingowych. Edycje w Poznaniu, Warszawie i Katowicach zgromadziły tysiące żądnych wiedzy marketerów, a trzy edycje bezpłatnej konferencji online „GMC Live!” pozwoliły na dotarcie do ponad 26 000 internautów. To konferencja, która kształci oraz zapewnia przestrzeń do nawiązywania relacji biznesowych. Na Golden Marketing Conference przekazuje się wiedzę o najnowszych trendach w branży, dobrych praktykach oraz prezentuje innowacyjne rozwiązania.

10. edycja tego prestiżowego wydarzenia odbędzie się 21-22 kwietnia w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich (w Sali Ziemi, Poznań Congress Center).

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne TUTAJ.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.