Inspiracje od in-Store Media Polska na przykładzie kampanii realizowanych w sklepach sieci Carrefour Polska.
– W ubiegłym roku zrealizowaliśmy po raz pierwszy kilka kampanii w sklepie, w których okleiliśmy lodówki, wcześniej uważane za dość niewdzięczny nośnik reklamowy. Obserwujemy, że Klienci obok klasycznych, dobrze działających nośników reklamowych, coraz odważniej sięgają po niestandardowe rozwiązania, ponieważ szukają jak najlepszego wyróżnika w sklepie. Można to zrobić nawet przy relatywnie niewielkim budżecie – mówi Bartosz Domaradzki z in-Store Media Polska. – Tworząc kanały komunikacji obejmujące wielokanałową ścieżkę zakupową Shoppera w sklepie staramy się proponować rozwiązania, które rzeczywiście przyciągną go do półki. Widzimy, że bardzo dużym powodzeniem cieszyły się również podświetlenia typu LED – które można powiedzieć stały się w tej chwili już standardem w Polsce. Podświetlenia wykonujemy z wysokiej jakości materiałach, dzięki temu wyglądają naprawdę spektakularnie – dodaje Domaradzki.
Pośród wyróżnionych przez in-Store Media nośników reklamowych znalazły się również te, które „wychodzą” z półki, a produkt jest zamknięty w mini gablotce niczym dzieło sztuki. Coraz popularniejsze są również obrotowe, mieniące się elementy.
– Brama do kategorii, wielkoformatowa naklejka podłogowa czy bramki na wejściu do sklepu pozwalają nawigować Shoppera do półki – i tworzyć doświadczenie z marką, które dziś często rozpoczyna się w online, a dopełnia się właśnie przy półce. – dodaje Domaradzki. – Dlatego tak ważne dla nas jest, aby to doświadczenie oddawało dokładnie charakter marki i było zgodne z panującymi obecnie trendami.
Kampania reklamowa marki Frosta – naklejki na lodówce i naklejka podłogowa.
Totem Lorenz Crunchips zapraszający do alei.
Podświetlenie listwy przy półce, stopperów oraz lodówki dla Red Bull.
Wielkoformatowa naklejka podłogowa Martini.
Podświetlany ekspozytor przy półce Grant’s.
Naklejka na lodówkę i naklejka podłogowa Haagen – Dazs
Alarm Media dla Red Bull.
Stopper Soda Stream.
Naklejki podłogowe prowadzące do półki Soda Stream.
Brama do kategorii Johnnie Walker.
Źródło: in-Store Media Polska
#Shopper Marketing #Inspiracje od in-Store Media Polska