– Aby dodać otuchy przebywającym w naszym kraju Ukrainkom i Ukraińcom, na ekranach w całej Polsce wyświetlany jest krótki film ze słowami wsparcia w dwóch językach – po polsku i ukraińsku. Każdy konflikt tego typu budzi moralny sprzeciw, a ten dotyka nas w sposób szczególny, bo dotyczy bardzo bliskiego nam kraju. W ciągu ostatnich lat Ukraińcy stali się częścią naszego społeczeństwa. Oficjalne statystyki mówią o 1-1,3 mln Ukraińców w Polsce. Nieoficjalnie te liczby mogą być jeszcze wyższe. Gdy nasi sąsiedzi, współpracownicy, koledzy i koleżanki, a także ich rodziny i przyjaciele mierzą się niespotykaną agresją, nie pozostajemy obojętni – czytamy w oświadczeniu firmy Screen Network, która zarządza siecią ponad 20 tysięcy cyfrowych ekranów reklamowych, które docierają do ponad 6 milionów Polaków dziennie.
Spot Slava Ukraini! emitowany jest na ekranach w całym kraju – przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach i centrach handlowych. To wspólna, spontaniczna akcja redakcji naTemat i Screen Network – operatora sieci ekranów reklamowych.
Źródło: www.screennetwork.pl
O innych akcjach wspierania Ukrainy pisaliśmy TUTAJ.