Armor All to jeden z wiodących światowych brandów wśród wysokiej jakości produktów z segmentu auto care. Marka weszła w długoterminowe partnerstwo z jedną z najlepszych drużyn Formuły 1, Oracle Red Bull Racing Team. W efekcie tej współpracy zaplanowano globalną promocję, opartą o różne mechanizmy,
w większości krajów: buy & win.
Kupując produkty ArmorAll, można wygrać promocyjne boxy z gadżetami Oracle Red Bull Racing Team. Na początku roku ogłoszono globalny przetarg na komunikację związaną z promocją. Autorem zwycięskiej idei i koncepcji kreatywnej jest Plej.
W efekcie wygranego przetargu i przygotowania zwycięskiej koncepcji komunikacyjnej, Plej powierzono digital amplification, czyli przełożenie idei kreatywnej na komunikację promocji w social mediach oraz stworzenie propozycji kreacji dla krajów, w których dostępne są produkty marki. Plej przygotowuje już landing page dla tej promocji na rynki: polski, niemiecki, francuski i koreański. Rozmowy z kolejnymi rynkami są w toku. Agencja poprowadzi także promocję Armor All z Oracle Red Bull Racing w Polsce. Start działań w naszym kraju planowany jest tuż po Wielkanocy.
– Wygrała zdecydowanie najlepsza linia kreatywna, idealnie trafiająca w sedno tego, co łączy markę Armor All i Oracle Red Bull Racing Team – miłość do motoryzacji, jakość i precyzja troski o auta oraz duma z bycia najlepszym. Plej zaproponował najciekawszą ideę kreatywną, a know-how i doświadczenie agencji w kampaniach prowadzonych na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie potwierdzone nieraz m.in. w globalnych projektach realizowanych od lat dla marki Energizer to dla nas stuprocentowa gwarancja sukcesu i osiągniecia zakładanych wyników biznesowych – mówi Dariusz Płaza, promotions manager, global marketing activation, Energizer Central Europe Sp. z o.o.
– Od kilku lat intensywnie rozwijamy portfolio Plej w zakresie projektów międzynarodowych. Z marką Energizer mamy już na koncie blisko 10 globalnych kampanii realizowanych na kilkudziesięciu rynkach i pracujemy nad kolejnymi, dlatego cieszy nas, że tym razem docenił nas zespół kolejnej marki. Nowy globalny klient w portfolio Plej to wielki sukces zespołu i ogromny powód do dumy – powiedział Łukasz Ostaszewski, integrated communication partner w agencji Plej.
Plej to agencja reklamowa full-service, stawiająca na długotrwałą całościową obsługę komunikacyjną od strategii po egzekucję. Do wieloletnich klientów Plej należą m.in. Play, Energizer, OSM Piątnica, Continental, Oriflame czy PZU. W ostatnim roku agencja pozyskała do współpracy m.in. Allegro (projektowo: strategia, kreacja, komunikacja), Ryobi i AEG (obsługa stała, social media) czy Budimex i La Mania (projektowo, eventy). Więcej TUTAJ.