Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.
– Przejście z hotelu Hilton do EXPO XXI Warszawa to naturalny krok w rozwoju naszej imprezy. Coraz większe zainteresowanie targami wymusiło na nas szukanie nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej lokalizacji. Ponownie stawiamy na sprawdzonego już przez nas partnera EXPO XXI Warszawa – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów.
– Nasza branża opiera się na relacjach międzyludzkich i codziennym kontakcie z kontrahentami. Targi to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, spotkań na żywo i rozmów, nie tylko biznesowych. To także możliwość zaprezentowania oferty firmowej i pokazania Klientom różnych możliwości wspólnego działania. Współpraca z OOH magazine od zawsze przebiega na najwyższym poziomie. Dobór miejsca, aranżacja przestrzeni i kontakt z tym organizatorem to dla nas gwarancja jakości – Paweł Rydzewski z Macma Polska.
– Bardzo cieszymy się na powrót po kilku latach do uczestnictwa w targach Promo Show. Wieloletnie pozytywne opinie oraz rozrost tej imprezy wraz z przyszłą edycją odbywającą się na EXPO XXI Warszawa przekonał nas do dołączenia do grona wystawców. Targi to nieodłączny element naszej pracy bez którego, nie bylibyśmy w stanie spotkać się co roku z tak liczną rzeszą klientów a profesjonalizm i sprawna organizacja Promo Show powoduje, że wiemy iż będzie to najlepsza możliwa decyzja. Już teraz z niecierpliwością czekamy aby móc ponownie tam zagościć – mówi Maciej Jabłoński z ANDA.
– Udział w eventach organizowanych przez OOH magazine to dla naszej firmy sposób na pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, a także umacnianie relacji ze stałymi Klientami. Cenimy sobie sposób organizacji tych wydarzeń. Dbałość o najmniejsze szczegóły, dobra komunikacja i cały PR przedsięwzięcia świadczy o klasie i profesjonalizmie całego teamu – mówi Mirosław Wiszniewski z Easy Gifts.
– Idea targów Promo Show z szeregiem dodatkowych wartości dodanych dla TOP Agencji zdecydowanie sprawdziła się w ostatnich latach. Udział Texet Poland w przyszłorocznym wydarzeniu na EXPO XXI Warszawa w formule wydarzenia targowego, z zachowaniem wysokiej jakości wydarzenia oraz dodatkowych korzyści dla współpracujących z nami agencji, wydaje się naturalnym krokiem w rozwoju tej imprezy – mówi Tomasz Barudin z Texet Poland.
– Targi stanowią bardzo istotny element naszych działań marketingowych i sprzedażowych. Kalendarz imprez, na których jesteśmy obecni jest za każdym razem skrupulatnie planowany. Kluczową imprezą targową w I kwartale jest Promo Show, na której jesteśmy obecni od pierwszej edycji tego wydarzenia. Formuła tych targów bardzo dobrze wpisuje się w naszą filozofię działania, w której duży nacisk kładziemy na budowanie długotrwałych relacji biznesowych – mówi Michał Matwiejczyk z Headwear Professionals.
Event odbędzie się 8-9 lutego 2023 roku. Informacje o wydarzeniu można będzie niebawem znaleźć na dedykowanej stronie: www.promoshow.pl
Zapytaj o stoisko TUTAJ.
Więcej informacji i inspiracji gadżetowych można znaleźć TUTAJ.