Z okazji Dnia Matki, Screen Network udostępniło mieszkańcom wielkoformatowy ekran LED w ścisłym centrum Warszawy. Chętni wyświetlają spersonalizowane komunikaty z podziękowaniami dla mam. Zgłoszenia zbierane są przez formularz na stronie akcji.
– Na co dzień wykorzystujemy ekrany Digital Out of Home, aby pomagać markom, docierać do konsumentów. Dziś, w ramach akcji #LoveScreen, udostępniliśmy nasz ekran osobom, które chcą podziękować swoim mamom w naprawdę spektakularny sposób – wyjaśnia Aleksandra Strzelecka z firmy Screen Network, odpowiedzialnej za organizację akcji.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy: wpisać tekst, który ma pojawić się na ekranie i przesłać zdjęcie, a komunikat zostanie wyświetlony o wybranej godzinie. Osoba przygotowująca niespodziankę, może zabrać mamę do centrum Warszawy i zaskoczyć ją wyjątkowym prezentem. Akcja skierowana jest również do osób, które nie mogą pojawić się na miejscu. Po wyświetleniu spotu wysyłane jest pamiątkowe zdjęcie – dokumentujące emisję komunikatu. Dlatego, nawet jeśli zainteresowane osoby nie mogą pojawić się na miejscu, otrzymają pamiątkę tej wyjątkowej atrakcji.
Organizator zapowiada kolejne edycje akcji, deklarując, że oddając ekrany w ręce mieszkańców, chce tworzyć platformę do komunikacji między mieszkańcami:
– To kolejna odsłona akcji „#LoveScreen”, którą zapoczątkowaliśmy podczas tegorocznych walentynek. Dziś po raz kolejny udostępniliśmy nasz ekran mieszkańcom, tworząc narzędzie do ich wzajemnej komunikacji na ulicach miasta – mówi Aleksandra Strzelecka. – Ta inicjatywa daje nam mnóstwo radości i pozytywnych emocji, z którymi wiąże się obdarowywanie najbliższych.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://lovescreen.screennetwork.pl/
Więcej o marketingu przeczytasz TUTAJ