Logo

Event MIXGadżety reklamowe

Trendy w przekąskach eventowych od Slodkie – lato 2022

Przed nami gorący okres letnich eventów. Organizacja ich to duże wyzwanie, z którym chętnie zmierzą się agencje eventowe oraz freelancerzy. Najlepszym towarzyszem wakacyjnych spotkań są przyciągające wzrok i pobudzające zmysły apetyczne przekąski. Anna Garmada z firmy Slodkie przedstawia tegorocznych mistrzów wśród słodkich i słonych brandowanych gadżetów reklamowych. W tekście znajdziesz również odpowiedź na pytanie, czego unikać podczas planowania konferencji, koncertów czy spotkań firmowych.

Sezon eventowy: czas, start!

Mogłoby się wydawać, że w czerwcu 2022 r. nie pamiętamy już o obostrzeniach, które jeszcze niedawno ograniczały nam swobodne organizowanie spotkań. Sezon na wyczekiwane, letnie eventy ruszył pełną parą, co zauważyli także producenci gadżetów reklamowych.

– Od tygodni obserwujemy zwiększone zainteresowanie brandowanymi słodkościami zamawianymi na różnego rodzaju eventy. Choć czas pandemii nieco zachwiał naszym standardowym kalendarzem, to w tym roku świat promocji wrócił do swojej topowej formy z najlepszych lat sprzed 2020 roku – komentuje Anna Garmada, CEO Slodkie, producenta brandowanych słodyczy reklamowych.

Słodkości z logotypem firmy, motywem przewodnim wydarzenia czy dowolnym hasłem to dobre uzupełnienie nie tylko bieżącego wyposażenia biur, ale także planowanych wydarzeń i kampanii promocyjnych. Na jakie słodkie bądź słone przekąski stawiają w tym sezonie organizatorzy wydarzeń? I które z nich z pewnością nie zdadzą egzaminu? Sprawdźmy!

Letni mistrzowie wśród gadżetów reklamowych

  1. DRAŻETKI W STYLU „PUSH THE BUTTON” – już sama nazwa brzmi interesująco. A co się pod nią kryje? Prostokątny kartonik z przekazem reklamowym i dołączonym zestawem owocowych lub miętowych drażetek. Jest to dobre rozwiązanie na przykład na letnie koncerty czy festyny.
  2. ZESTAW SŁONYCH MINI PRZEKĄSEK – wśród nich precelki, krakersy ryżowe, orzeszki ziemne w chrupiącej skorupce oraz prażona ciecierzyca. Takie zestawy doskonale sprawdzą się jako smakołyki dołączane do giftpacków dla uczestników targów czy wydarzeń sportowych. 
  3. SŁODKOŚCI W KUBECZKU – alternatywa dla słonych przekąsek w postaci apetycznego zestawu kul daktylowych z żurawiną bądź kul ziaren z suszoną morelą. Jest to doskonały zestaw na spotkania biznesowe, imprezy firmowe czy konferencje branżowe.
  4. CUKIERKI W PUSZCE – cukierki pudrowe, drażetki lub pastylki zamknięte w metalowej puszce z logotypem marki. Ten produkt sprawdzi się podczas wydarzeń na świeżym powietrzu, ponieważ można go swobodnie otworzyć, zamknąć i wrzucić do torby, nie martwiąc się, że słodkości nam się rozsypią.
  5. BATONIKI MUSLI – zdrowy, żurawinowy batonik zamknięty w opakowaniu z folii biodegradowalnej. To doskonałe rozwiązanie dla organizatorów wydarzeń, którym bliskie jest życie zgodne z naturą. To dobre rozwiązanie zarówno podczas luźnych eventów pod gołym niebem, jak i na bardziej eleganckich spotkaniach w pomieszczeniach zamkniętych.
  6. ŻELKI – brandowane żelki świetnie wpasują się w wydarzenia dla dzieci. Pektynowe cytruski czy mini misie to propozycje skrojone na letnie festyny, pikniki czy wycieczki.
  7. KARMELKI – na koniec eventowy evergreen, który od lat jest królem wielu wydarzeń w każdym sezonie. Twardy, słodki, rozpływający się w ustach karmelek, zapakowany w 100% biodegradowalną folię, to zestaw obowiązkowy również tego lata.

Co robić, a czego się wystrzegać, organizując letnie eventy?

# TAK dla wkładów chłodzących

Wielu osobom organizującym wydarzenia trudno zrezygnować z ukochanej, serwowanej w różnych wariantach i smakach czekolady. Jednak zbyt wysokie temperatury mogą być dla niektórych wyzwaniem, ponieważ czekolada dość szybko ulega roztopieniu. Co zrobić, jeśli zależy nam na czekoladowych słodkościach w środku lata?

– Ważne jest właściwe zabezpieczenie produktów przed wysokimi temperaturami. W okresach letnich wysyłamy naszą czekoladę w styropianowych opakowaniach z wkładami chłodzącymi. Dzięki temu słodkości zachowują konsystencję i wygląd. Organizatorzy eventów powinni zaś zadbać na miejscu o klimatyzowane pomieszczenia, chłodnie bądź lodówki do przechowywania czekoladowych produktówdodaje Anna Garmada.

# NIE dla marnotrawstwa

Kolejny aspekt dotyczy logistyki i ekologii. Specjaliści rekomendują, by nie wręczać nieporęcznych czy zbyt ciężkich giftpacków, szczególnie wypełnionych dziesiątkami ulotek, broszur i katalogów, które po chwili lądują w koszach. Dziś łatwo przekazać treści, nie marnując ton papieru. Można to zrobić na przykład w formie kodu QR nadrukowanego na opakowaniach gadżetów wręczanych uczestnikom.

# NIE dla chaosu

Warto dobrze przemyśleć dystrybucję giftpacków dla uczestników spotkań. Dlaczego? Rozdawanie ich na przykład tuż przed kluczową prelekcją mogłoby zagłuszyć mówcę, ponieważ to, co znajdziemy w torbie, dla niektórych osób wchodzących na salę może być niestety ważniejsze niż prezentowane treści. Szeleszczące opakowania czy szkło to również nietrafione propozycje, które będą generowały niepożądany hałas. W kontekście wydarzeń na świeżym powietrzu warto zadbać o bezpieczne rozstawienie przekąsek, standów czy roll-upów. Wiatr, deszcz czy choćby owady mogłyby zaszkodzić naszym stanowiskom.