Sezon eventowy: czas, start!
Mogłoby się wydawać, że w czerwcu 2022 r. nie pamiętamy już o obostrzeniach, które jeszcze niedawno ograniczały nam swobodne organizowanie spotkań. Sezon na wyczekiwane, letnie eventy ruszył pełną parą, co zauważyli także producenci gadżetów reklamowych.
– Od tygodni obserwujemy zwiększone zainteresowanie brandowanymi słodkościami zamawianymi na różnego rodzaju eventy. Choć czas pandemii nieco zachwiał naszym standardowym kalendarzem, to w tym roku świat promocji wrócił do swojej topowej formy z najlepszych lat sprzed 2020 roku – komentuje Anna Garmada, CEO Slodkie, producenta brandowanych słodyczy reklamowych.
Słodkości z logotypem firmy, motywem przewodnim wydarzenia czy dowolnym hasłem to dobre uzupełnienie nie tylko bieżącego wyposażenia biur, ale także planowanych wydarzeń i kampanii promocyjnych. Na jakie słodkie bądź słone przekąski stawiają w tym sezonie organizatorzy wydarzeń? I które z nich z pewnością nie zdadzą egzaminu? Sprawdźmy!
Letni mistrzowie wśród gadżetów reklamowych
Co robić, a czego się wystrzegać, organizując letnie eventy?
# TAK dla wkładów chłodzących
Wielu osobom organizującym wydarzenia trudno zrezygnować z ukochanej, serwowanej w różnych wariantach i smakach czekolady. Jednak zbyt wysokie temperatury mogą być dla niektórych wyzwaniem, ponieważ czekolada dość szybko ulega roztopieniu. Co zrobić, jeśli zależy nam na czekoladowych słodkościach w środku lata?
– Ważne jest właściwe zabezpieczenie produktów przed wysokimi temperaturami. W okresach letnich wysyłamy naszą czekoladę w styropianowych opakowaniach z wkładami chłodzącymi. Dzięki temu słodkości zachowują konsystencję i wygląd. Organizatorzy eventów powinni zaś zadbać na miejscu o klimatyzowane pomieszczenia, chłodnie bądź lodówki do przechowywania czekoladowych produktów – dodaje Anna Garmada.
# NIE dla marnotrawstwa
Kolejny aspekt dotyczy logistyki i ekologii. Specjaliści rekomendują, by nie wręczać nieporęcznych czy zbyt ciężkich giftpacków, szczególnie wypełnionych dziesiątkami ulotek, broszur i katalogów, które po chwili lądują w koszach. Dziś łatwo przekazać treści, nie marnując ton papieru. Można to zrobić na przykład w formie kodu QR nadrukowanego na opakowaniach gadżetów wręczanych uczestnikom.
# NIE dla chaosu
Warto dobrze przemyśleć dystrybucję giftpacków dla uczestników spotkań. Dlaczego? Rozdawanie ich na przykład tuż przed kluczową prelekcją mogłoby zagłuszyć mówcę, ponieważ to, co znajdziemy w torbie, dla niektórych osób wchodzących na salę może być niestety ważniejsze niż prezentowane treści. Szeleszczące opakowania czy szkło to również nietrafione propozycje, które będą generowały niepożądany hałas. W kontekście wydarzeń na świeżym powietrzu warto zadbać o bezpieczne rozstawienie przekąsek, standów czy roll-upów. Wiatr, deszcz czy choćby owady mogłyby zaszkodzić naszym stanowiskom.