Logo

Marketing MIX

Ceramiki Paradyż z nową dyrektorką marketingu Agatą Brodzką

Materiały Prasowe Paradyż

Agata Brodzka dołączyła do zespołu Ceramiki Paradyż, firmy produkującej glazurę i terakotę – obejmując stanowisko dyrektorki marketingu.

Agata Brodzka odpowiadać będzie za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Agata Brodzka posiada wieloletnie doświadczenie i kompetencje marketingowe wyniesione ze współpracy z agencjami marketingowymi, m.in. Pleon/BBDO i Aliganza. Realizowała projekty dla marek modowych, jubilerskich, kosmetycznych czy wnętrzarskich. Pełniła tam funkcje menedżerskie odpowiadając za tworzenie, wdrażanie i kontrolowanie strategii marketingowych. Była managerem gwiazd takich jak Kasia Figura czy Natasza Urbańska, z którą to miała firmę odzieżową MUSES. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Akademii Ekonomicznej w Katowicach.


Więcej newsów o podobnej treści przeczytasz TUTAJ.