Wrześniowy Festiwal Druku to targi, które podzielone są na dwa główne sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Większość stoisk w tej drugiej części, dedykowanej właśnie dla branży poligraficznej, została już wykupiona. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu – jedynej takiej imprezy targowej w drugiej połowie roku.
– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie targami, coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie debiutującymi firmami na targach – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.
Swój udział potwierdzili już czołowi dostawcy mediów i maszyn m. in.: 4Printers, Alma Trend, AMT Product, API.pl, Artemis, Atrium, Colop Polska, CNC Technika, Ekstreme, Epson Polska, Fastcom Systemy Ploterowe, Fastcom Lasery, Grawcom, Herz Polska, Igepa Polska, Ikonos, Integart, Iware, Joker Hurtowania Tkanin, KML Solutions, Median Polska, Plotserwis, PolKos, Print Support, Service Call, SICO Polska, Teba, Trodat, Ves Ploter oraz VIA Color.
[galeria=”1″]
Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.
– Już od jakiegoś czasu realizujemy strategię segmentacji na wspomniane działy. Posiadamy dwa odrębne wydawnictwa: katalog targowy, został podobnie jak powierzchnia targowa, podzielony na dwie części – reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Przedstawiciele działów marketingu i agencji reklamowych szukają oferty producentów reklam, opakowań i drukarń oraz dostawców artykułów promocyjnych, drukarnie i producenci reklam natomiast poszukują natomiast dostawców mediów i maszyn. Odpowiednie targetowanie sprawia, że zwiedzający otrzymuje ofertę „uszytą na miarę” – dodaje Monika Opałka, redaktor naczelna OOH magazine.
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie we wrześniu 2015 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine.
KL