Od września br. OOH magazine i Raport Dostawców Mediów i Maszyn ukażą się w jednym wydaniu. To kolejny już krok w celu unifikacji brandów OOH magazine. Wcześniej konsolidacji uległ Festiwal Marketingu – wcześniej funkcjonujący pod nazwami FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl.
Zmiana ta jest naturalną konsekwencją unifikacji projektów, które realizuje OOH magazine. – Uproszczone i spójne nazewnictwo porządkuje komunikację. Tak jak w przypadku targów – powszechnie funkcjonujących już wśród zwiedzających i wystawców jako Festiwal Marketingu, tak i w przypadku dwóch gazet, których profile tematyczne są komplementarne, podział na dwa odrębne numery nie był już potrzebny. Nasi czytelnicy szukają szerokiej oferty z branży reklamy i marketingu – od gadżetów reklamowych po maszyny i media – otrzymają więc jeden, poszerzony numer – mówi Katarzyna Lipska-Konieczko, Redaktor Naczelna OOH magazine.
Potwierdzają to wystawcy i reklamodawcy pojawiający się na łamach magazynu. Ich oferta skierowana jest do szerokiego grona odbiorcy, a maszyny coraz częściej kupują także klienci końcowi, to nie tylko oferta dla agencji czy drukarń. – Posiadamy klientów z kilku segmentów szerokorozumianej branży poligraficznej – reklamowej, dekoracyjnej i produkcji przemysłowej. Oczywiście trzon naszych odbiorców to ciągle drukarnie i agencje reklamowe, specjalizujące się w produkcji wielkoformatowych nośników typu outdoor i indor. Jednakże, po rozszerzeniu oferty o dodatkowe kompleksowe rozwiązania do druku na tkaninach, wśród naszych klientów coraz więcej jest firm zajmujących się produkują różnego rodzaju tekstyliów. Zainteresowanie asortymentem do druku małoformatowego widzimy z kolei ze strony małych jednoosobowych firm i startupów, które szukają możliwości rozwijania biznesu właśnie w obszarze zdobienia odzieży i produkcji gadżetów reklamowych w limitowanych, krótkich seriach – mówi Paweł Kozłowski, reprezentujący Dział Marketingu w API.PL.
– Nasi Klienci to zarówno drukarnie, agencje reklamowe, firmy produkcyjne, ale też oczywiście duża grupa odbiorców końcowych, do których również staramy się docierać z wiedzą na temat szerokiego port folio produktów Epson. Budowanie jak najlepszych relacji z klientami to dzisiaj kluczowe zadanie dla menedżerów sprzedaży każdej firmy działającej w sektorze B2B. Epson pozycję lidera na rynku urządzeń do obrazowania zawdzięcza innowacjom kierowanym właśnie do różnych grup odbiorców – od rozwiązań dla domu i biznesu, aż po wielkonakładowe maszyny przemysłowe. W tej chwili w wśród produktów Epson możemy znaleźć m. in. zarówno urządzenia do druku na tkaninach, takich jak np. rewelacyjny model ML 8000 Monna Lisa, niezwykle udaną serię drukarek Epson SC-F oferujących możliwość kreatywnego druku na różnych podłożach jak i wiele sprawdzonych urządzeń dla domu i SMB – w tym rewolucyjną serię EcoTank, która pozwoliła na druk domowy w koszcie poniżej 1 gr za stronę, WorkForce Pro wspierające pracę grup roboczych i biur czy bezkonkurencyjne pod względem szybkości i wydajności „kombajny” Enterprise i urządzenia przeznaczone do druku przemysłowego – dodaje Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale firmy Epson Europe B.V. Sp. z o.o.
Dotychczasowe numeru raportu Dostawców Mediów i Maszyn można zobaczyć TUTAJ.
Premiera nowego, połączonego wydania będzie miała miejsce podczas Festiwalu Marketingu, 14-15 września 2022 r. w EXPO XXI Warszawa. Więcej informacji o evencie TUTAJ.