Ale nie tylko nowe produkty wyróżniały się podczas Festiwalu Marketingu 2022. Niektórzy zaskoczyli prezentacją procesów produkcyjnych na żywo, inni silną koncentracją na jednym kanale sprzedaży produktów FMCG i aktualnych potrzebach klientów docelowych i konsumentów, tak jak agencja Sandex.pl.
Stoisko Sandex.pl zostało przygotowane w taki sposób, aby odwiedzający je goście mogli poczuć się jak w prawdziwym lokalu gastronomicznym. Gastronomia odradza się po okresie pandemii i lockdownu, co oznacza, że pod kątem przyszłego roku warto zweryfikować swoje plany marketingowe i rozważyć inwestycje w budowanie wizerunku w HORECA. Fakt ten podkreśliła agencja Sandex.pl działając zgodnie ze swoim hasłem „THINK OUTSIDE THE BOX”. Nie tylko po raz pierwszy podczas Festiwalu Marketingu tak wiele uwagi poświęcono kanałowi HORECA, który jest bardzo wizerunkowym kanałem sprzedaży wielu kategorii i marek.
Stoisko SANDEX było jedynym stoiskiem prezentującym tak kompleksową ofertę dla gastronomii
Wyposażenie stoiska zostało zaprojektowane przez agencję Sandex.pl i obejmowało kilka sfer lokalu gastronomicznego istotnych z punktu widzenia konsumenta:
Kompleksowe wyposażenie baru z Sandex.pl to przysłowiowa pestka! Maty barowe, mieszadełka, mudlery, coolery w dowolnym kolorze oraz transparentne i podświetlane, a także ekspozytory na butelkę i inne akcesoria z brandingiem to świetne rozwiązania dla zaznaczenia swojej obecności w HORECA szczególnie przez marki różnego rodzaju napojów alkoholowych.
To część, w której najczęściej spędza się najwięcej czasu podczas pobytu w lokalu. To „hot point” dla wielu marek istotny z punktu widzenia komunikacji marketingowej z konsumentami. Tace, menu, stojaki na menu, świeczniki, obrusy czy serwetki z logotypem marki lub lokalu to tylko niektóre pomysły Sandex.pl na wyposażenie tej części lokalu z myślą o reklamowym charakterze gastronomii.
Ta sfera gastronomii cieszy się uznaniem konsumentów HORECA szczególnie wiosną i latem, ale nie tylko. Zimą ogródek gastronomiczny tętni życiem szczególnie w turystycznych lokalizacjach, przy ośrodkach narciarskich, łyżwiarskich, etc.
W ofercie Sandex.pl znalazły się m.in. leżaki na sezon 2022/2023, beczki pełniące funkcję stołów i koce, doskonałe na chłodniejsze dni.
Gości stoiska witali przedstawiciele Sandex.pl ubrani w profesjonalne fartuchy barmańskie i kelnerskie. Pełną gamę produktów dla obsługi uzupełniały koszule, koszulki polo, bluzy czy kieszonki kelnerskie.
HORECA, jako kanał istotny dla marketingu wielu marek i wielu kategorii, została wyróżniona przez Sandex.pl. Uczestnicy targów odwiedzający stoisko firmy mieli okazję degustować Prosseco i wziąć udział w zabawie z ciekawymi nagrodami. Ci, którzy nie mieli okazji odwiedzić stoiska podczas Festiwalu Marketingu mogą zapoznać się z katalogiem HORECA REKLAMOWA Sandex.pl oraz odkryć jeszcze więcej inspiracji z szerokiego wachlarza propozycji Sandex.pl.
Ofertę Sandex.pl uzupełniają istotne z punktu widzenia partnerów B2B kwestie:
Więcej informacji: Sandex.pl.