Logo

Aktualności

Sandex.pl: nowatorskie podejście do targów

Tegoroczny Festiwal Marketingu 2022 to event, podczas którego przedsiębiorcy zaprezentowali szeroki wachlarz produktów i usług dla biznesu B2B i B2C. Obok prezentacji wieloletnich, znanych i uznanych pozycji z ofert, wielu producentów przedstawiło innowacje produktowe doskonale odpowiadające na trendy konsumenckie.

Ale nie tylko nowe produkty wyróżniały się podczas Festiwalu Marketingu 2022. Niektórzy zaskoczyli prezentacją procesów produkcyjnych na żywo, inni silną koncentracją na jednym kanale sprzedaży produktów FMCG i aktualnych potrzebach klientów docelowych i konsumentów, tak jak agencja Sandex.pl.

Stoisko Sandex.pl zostało przygotowane w taki sposób, aby odwiedzający je goście mogli poczuć się jak w prawdziwym lokalu gastronomicznym. Gastronomia odradza się po okresie pandemii i lockdownu, co oznacza, że pod kątem przyszłego roku warto zweryfikować swoje plany marketingowe i rozważyć inwestycje w budowanie wizerunku w HORECA. Fakt ten podkreśliła agencja Sandex.pl działając zgodnie ze swoim hasłem „THINK OUTSIDE THE BOX”.  Nie tylko po raz pierwszy podczas Festiwalu Marketingu tak wiele uwagi poświęcono kanałowi HORECA, który jest bardzo wizerunkowym kanałem sprzedaży wielu kategorii i marek.

Stoisko SANDEX było jedynym stoiskiem prezentującym tak kompleksową ofertę dla gastronomii

sandex

Wyposażenie stoiska zostało zaprojektowane przez agencję Sandex.pl i obejmowało kilka sfer lokalu gastronomicznego istotnych z punktu widzenia konsumenta:

Bar

Kompleksowe wyposażenie baru z Sandex.pl to przysłowiowa pestka! Maty barowe, mieszadełka, mudlery, coolery w dowolnym kolorze oraz transparentne i podświetlane, a także ekspozytory na butelkę i inne akcesoria z brandingiem to świetne rozwiązania dla zaznaczenia swojej obecności w HORECA szczególnie przez marki różnego rodzaju napojów alkoholowych.

Sala restauracyjna

To część, w której najczęściej spędza się najwięcej czasu podczas pobytu w lokalu. To „hot point” dla wielu marek istotny z punktu widzenia komunikacji marketingowej z konsumentami. Tace, menu, stojaki na menu, świeczniki, obrusy czy serwetki z logotypem marki lub lokalu to tylko niektóre pomysły Sandex.pl na wyposażenie tej części lokalu z myślą o reklamowym charakterze gastronomii.

Ogródek

Ta sfera gastronomii cieszy się uznaniem konsumentów HORECA szczególnie wiosną i latem, ale nie tylko. Zimą ogródek gastronomiczny tętni życiem szczególnie w turystycznych lokalizacjach, przy ośrodkach narciarskich, łyżwiarskich, etc.

W ofercie Sandex.pl znalazły się m.in. leżaki na sezon 2022/2023, beczki pełniące funkcję stołów i koce, doskonałe na chłodniejsze dni.

Tekstylia dla obsługi

Gości stoiska witali przedstawiciele Sandex.pl ubrani w profesjonalne fartuchy barmańskie i kelnerskie. Pełną gamę produktów dla obsługi uzupełniały koszule, koszulki polo, bluzy czy kieszonki kelnerskie.

HORECA, jako kanał istotny dla marketingu wielu marek i wielu kategorii, została wyróżniona przez Sandex.pl. Uczestnicy targów odwiedzający stoisko firmy mieli okazję degustować Prosseco i wziąć udział w zabawie z ciekawymi nagrodami. Ci, którzy nie mieli okazji odwiedzić stoiska podczas Festiwalu Marketingu mogą zapoznać się z katalogiem HORECA REKLAMOWA Sandex.pl oraz odkryć jeszcze więcej inspiracji z szerokiego wachlarza propozycji Sandex.pl.

Ofertę Sandex.pl uzupełniają istotne z punktu widzenia partnerów B2B kwestie:

  • pl posiada certyfikaty m.in.: ISO9001, ecovadis, amfori, OEKO-TEX, które są gwarancją najwyższej jakość produktów i obsługi oraz zrównoważonego biznesu,
  • Produkcja wszystkich propozycji dla HOREKI REKLAMOWEJ odbywa się w Unii Europejskiej,
  • Wybrane modele są dostępne przy nakładzie od 50 szt,
  • Terminowe realizacje i gwarancja spokoju przy obsłudze od A do Z to stały wyróżnik Sandex.pl,
  • Kompleksowe podejście do obsługi projektów obejmuje również kreację we własnym studio graficznym Sandex.pl.

Więcej informacji: Sandex.pl.