Po targach The One GroupSp. z o.o. rozpoczął szereg aktywności versus wysoka inflacja. Prognozy na nadchodzące chłodne dni nie napawają optymizmem, a nadchodzące miesiące będą toczyć się z pewnością pod znakiem oszczędności w wielu obszarach prowadzenia biznesu!
W The One Group w październiku ceny spadają jak jesienne liście. Ruszają m.in.:
– atrakcyjne oferty cenowe na wybrane produkty marki SOL’S,
– preferencyjne warunki zakupu produktów marki SOL’S,
obok 4-miesięcznej akcji promocyjnej marki SOL’S z atrakcyjnymi nagrodami takimi jak voucher na wyjazd dla dwóch osób do Paryża, szampan Don Perignion czy zestaw francuskich win (regulamin TUTAJ).
SOL’S to francuska marka odzieży reklamowej należąca do paryskiej firmy SOLO Group, której The One Group Sp. z o.o. jest nowym dystrybutorem w Polsce. Produkty te są projektowane i produkowane w celu personalizacji, dzięki czemu są wysokiej jakości gadżetem reklamowym. Idealnie sprawdzą się w komunikacji logotypów i treści reklamowych. Marka Sol’s jest dostępna na polskim rynku od kilku lat. Jednak dopiero teraz jej dostępność w ofercie The One Group Sp. z o.o., wiodącego producenta tekstyliów reklamowych w Polsce, sprawi, że produkty te będą dostępne na zamówienie bez minimalnych nakładów i nawet w 24 h!
Co więcej, doświadczenie i know-how przedstawicieli The One Group Sp. z o.o. w zakresie tekstyliów jest gwarancją jakości serwisu. The One Group Sp. z o.o. potrafi doradzić tak, jak to nie jest opisane z żadnym katalogu.
Więcej informacji na temat u przedstawicieli The One Group Sp. z o.o. lub pod adresem biuro@theonegroup.pl
To opatentowana technologia, dzięki której bluza zmienia się w pełni funkcjonalny plecak w kilka sekund. Jest to doskonałe rozwiązanie dla aktywnych użytkowników bluz, którzy chcą być przygotowani na każdą sytuację – wszędzie tam, gdzie Cię poniesie. Świetnie sprawdzi się podczas wycieczek w góry, podczas wycieczki rowerowej czy wieczornego biegania. Szeroka paleta kolorów i motywów graficznych, które mogą pojawić się na bluzie czyni z niej świetny gadżet reklamowy.
Znakowanie logo Twojej firmy na przodzie sprawi, że ten nowoczesny bluzo-worek stanie się świetną wizytówką zarówno wśród Twoich pracowników, jak i klientów.
Aktualnie technologia QUIKFLIP ma zastosowanie w trzech rodzajach odzieży wierzchniej:
1. Bluza z suwakiem
2. Bluza bez suwaka
3. Przejściowa wiatrówka z kapturem
W odpowiedzi na nasilający się trend EKO do rodziny produktów QuikFlip dołączyła bluza z bawełny organicznej. Jest ona wykonana w 80% z bawełny organicznej i 20% ze recyklingowego poliestru. Dlaczego bawełna organiczna jest tak istotna dla środowiska naturalnego? Jej uprawa jest pozbawiona środków chemicznych czy sztucznych nawozów i wiąże się ze zmniejszeniem emisji CO2 o 45% oraz zużycia wody aż o 87%. Z kolei materiał r-PET powstaje z powtórnego przetworzenia plastikowych butelek po napojach. Pozwala to nie tylko na ograniczenie ilości odpadów, ale także może oznaczać obniżenie emisji CO2 o 75% w porównaniu do produkcji tradycyjnego poliestru.
Bluzo-worek QUIKFLIP otrzymał wiele nagród i wyróżnień, m.in. nagrodę Promotional Gift Award 2022 w kategorii Premium Products. To wyróżnienie jest szczególne. Promotional Gift Award to międzynarodowa nagroda za upominek reklamowy, przyznawana przez kolońskie wydawnictwo WA Media od 2003 roku.
Więcej informacji na temat u przedstawicieli The One Group Sp. z o.o. lub pod adresem biuro@theonegroup.pl
Więcej podobnych newsów przeczytasz TUTAJ.