Logo

AktualnościEvent MIX

Za nami Baltic Road Show 2022

W zeszłym tygodniu zakończył się Baltic Road Show 2022, podczas którego polscy producenci i dostawcy upominków reklamowych odwiedzili stolice nadbałtyckich krajów promując swoją ofertę wśród tamtejszych agencji reklamowych.

3 dni, 3 miasta, 10 top dostawców i producentów artykułów reklamowych. W ciągu jednego tygodnia polskie firmy odwiedziły Litwę, Łotwę i Estonię. Spotkania odbyły się w Wilnie 27.09, Rydze 28.09 i Tallinie 29.09. Uczestniczyło w nich ponad 200 osób ze 100 agencji reklamowych. Wystawcami były firmy 12M, CiTRON GROUP, Lanyard.PRO / Prosfera.pl, Mart Ceramic, Guapa, Headwear Professionals, Slodkie, Sandex, Happy Gifts Europe oraz OOH magazine z eventem Promo Show.

– W codziennej działalności bardzo mocny nacisk kładziemy na budowanie relacji z naszymi partnerami i współpracownikami. Nie ma lepszego sposobu na tworzenie i podtrzymywanie tych relacji niż spotkania na żywo, twarzą w twarz. Dlatego też jesteśmy obecni na każdych znaczących targach branżowych oraz eventach, takich jak zakończony właśnie Baltic Road Show. Tego typu spotkania przynoszą bardzo wiele korzyści, jest to doskonała okazja do poznania bliżej naszych klientów, poznania ich potrzeb i oczywiście do nawiązania długofalowych, obustronnych pozytywnych relacji. Jest to już nasza kolejna inicjatywa tego typu i na pewno nie ostatnia – mówi Michał Matwiejczyk, dyrektor handlowy Headwear Professionals.

Niektórzy w evencie uczestniczyli po raz pierwszy, ale już zapewniają, że nie ostatni.
– BALTIC Roadshow 2022 to niezwykłe doświadczenie. Zostaliśmy zaproszeni do tego projektu po raz pierwszy, ale już wiem, że będziemy częścią tego wydarzenia tak długo jak to będzie możliwe. Litwa, Łotwa, Estonia, niesamowite tempo, trzy dni trzy stolice, praktycznie 20 godzin na dobę w ruchu. Ale niesamowite towarzystwo i zadowoleni klienci pełni inspiracji, wszystko nam wynagrodzili. Poza smyczami reklamowymi największym zainteresowaniem cieszyły się poduszki reklamowe, leżaki z nadrukiem oraz breloki. Dla odwiedzających, także było to ciekawe wydarzenie, za jednym razem, „tuż pod swoimi drzwiami” mogli spotkać TOP dostawców z Polski z różnych segmentów branży, poznać ich, uścisnąć dłoń, i poznać ofertę. Przez te trzy dni odwiedziły nas wszystkie, największe agencje reklamowe Litwy, Łotwy i Estonii, a spotkania te były owocne – dodaje Henryk Surdej, CEO w Lanyard.PRO / Prosfera.pl.

Doskonała forma eventu, powstałego z inicjatywy i organizacji Headwear Professionals, jaką był BALTIC Roadshow 2022 to wspaniała okazja nawiązania nowych relacji i pielęgnacji już posiadanych. Projekt ten uważam za zakończony sukcesem już na tym etapie, oceniając zaangażowanie wystawców oraz zainteresowanie poznaniem produktów i usług wśród odwiedzających. Był czas na spokojną prezentację ofert, rozmowy i odpowiedzi na wszystkie pytania, frekwencja była naprawdę wysoka. Z ofertą produkcyjną 12M już kilkakrotnie uczestniczyliśmy w tego typu projektach, raz nawet byliśmy współorganizatorem takiego wyjazdu, zawsze efekty spełniały nasze oczekiwania. Doskonały dobór partnerów projektu również przyczynia się do sukcesu wydarzenia, dlatego dziękuję firmom CiTRON GROUP, Lanyard.PRO / Prosfera.pl, Mart Ceramic, Guapa, Headwear Professionals, Slodkie, Sandex, Happy Gifts Europe oraz OOH magazine za zaangażowanie i profesjonalizm. Takie podejście daje gwarancję sukcesu, a bogata oferta zapewnia atrakcyjność wydarzenia i przyciąga klientów. Liczę, że wspólnie jeszcze niejeden projekt przed nami – mówi Wojciech Wąsowski z 12M.

– Baltic Road Show to inicjatywa, która daje nam możliwość bezpośrednich spotkań z klientami z Litwy, Łotwy i Estonii. Poza spotkaniami których nam bardzo brakowało, to była świetna okazja do zaprezentowania oferty kubków termicznych, które stanowią nowość w naszej ofercie. Dziękuję organizatorom, w szczególności firmie Headwear. Oby więcej takich inicjatyw! – podsumowuje Magda Dmowska Owczarska z CiTRON GROUP.

– Baltic 2022 to była wyjątkowa możliwość spotkania się i przedstawienia oferty klientom, u których z uwagi na odległość regularne wizyty handlowe są sporym wyzwaniem. Prezentacja nowości, zwłaszcza zestawów, na które mocno stawiamy w czwartym kwartale, i możliwość zainspirowania klientów w tak sympatycznej atmosferze jest bezcenna. Przemyślana formuła i doskonała organizacja ze strony Headwear Professional stworzyły wydarzenie, którego w naszej branży brakowało od kilku lat – mówi Aleksander Winnicki, Dyrektor sprzedaży i marketingu w Happy Gifts Europe Sp. z o.o.

Podczas eventu miała również miejsce promocja targów PROMO SHOW 2023, które w przyszłym roku odbywają się w nowej lokalizacji. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje przyszłorocznego wydarzenia, które odbędzie się w EXPO XXI Warszawa. W gronie wystawców znaleźli się wszyscy najwięksi dostawcy i producenci artykułów promocyjnych w Polsce.

Więcej o międzynarodowej promocji targów pisaliśmy TUTAJ.