Wydawnictwo SAPR-u to pierwsza taka publikacja na polskim rynku. Została przygotowana przez piętnastu szefów uznanych polskich agencji public relations i porusza kluczowe zagadnienia dotyczące współpracy na linii klient-agencja PR.
Autorzy książki pisali ją tak, by publikacja miała maksymalnie praktyczny wymiar. Czytelnik dowie się z niej m.in. o tym, czego powinien oczekiwać od dobrej agencji, jak przygotować brief, by otrzymać oferty dobrze dopasowane do potrzeb jego organizacji oraz jak zorganizować współpracę tak, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty i zmierzyć jej efekty.
Adresatami publikacji są nie tylko obecni jak i potencjalni klienci usług agencyjnych, ale także menedżerowie i właściciele agencji PR. Autorzy we wstępie podkreślają, że ma ona również stanowić instrukcję dla PR-owych startupów, jak powinna funkcjonować dojrzała firma z tej branży.
– Ta książka ma wspierać proces wzrostu polskiego rynku usług PR w zakresie dobrych standardów współpracy klient-agencja i obrony tego rynku przed negatywnymi zjawiskami. Wskazywać rekomendowane standardy, promować dobre praktyki, być zbiorem praktycznych rad podnoszących jakość tej współpracy – podkreśla zarząd SAPR we wstępie do publikacji.
Gdzie kupić
Książka w wersji papierowej oraz w formie e-booka dostępna jest TUTAJ.
Cena książki wynosi 39,90 zł (25,50 dla agencji stowarzyszonych w SAPR).
Spis treści
Emilia Hahn, PR Hub – Obszary aktywności public relations, czyli jakiego wsparcia można oczekiwać od agencji PR
Adam Łaszyn, Alert Media Communications – Strategia w usługach agencji PR
Karolina Borkowska-Bylicka, Public Dialog – Jak profesjonalnie przeprowadzić proces przetargowy i wybrać agencję PR?
Paweł Trochimiuk, Partner of Promotion – Jak wyceniać usługi public relations? Modele wycen
Rafał Czechowski, Imago Public Relations Sp. z o.o. – „Miękkie” standardy współpracy klient-agencja PR
Sylwia Kuligowska, ScopePR – Partner, doradca czy podwykonawca? Modele współpracy agencja-klient
Adriana Kondratowicz, Marek Dąbrowski, PR Expert – 9 kroków do efektywnej współpracy z agencją PR
Szymon Sikorski, Publicon – Formy rozliczeń z klientem
Hubert Tracz-Koszel, Catchers Kędziora Koszela Sp. K. – Kreatywność – najbarwniejsze oblicze public relations
Joanna Adamiak, Face it! – Nie tylko tradycyjny PR, czyli sposoby na poszerzanie relacji klienta z otoczeniem biznesowym
Bartłomiej Rajchert, GDS Grupa Doradztwa Strategicznego – Komunikacja klient-agencja, gdy nawiązanie kontaktu następuje w związku z sytuacją kryzysową
Karolina Kazuła , Wordsmith PR Sp. z o.o. – Digital PR w usługach agencji public relations
Grzegorz Hajduk, HugeVoice – Public relations dla start-upów i firm opartych na innowacjach
Dariusz Tworzydło, Exacto – Feedback i ewaluacja pracy agencji
Magdalena Cieślak 4 Publicity – Prezentacja efektów pracy agencji
OOH magazine jest patronem medialnym książki.
Więcej o podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.