W latach poprzednich, dzięki barometrowi, PIAP określił stopień strat i kierunek zmian spowodowanych przez COVID-19 w reklamie BTL. Wykazał również dużą elastyczność branży. Na przestrzeni roku 2021 adaptacje poczynione przez właścicieli i zarządzających spółkami przyczyniły się nie tylko do poprawy nastrojów i wiary w lepsze jutro, ale miały wyraźne przełożenie na wyniki finansowe ich firm.
W roku 2022 gospodarka po raz kolejny w krótkim czasie ulega drastycznym zmianom – od wojny w Ukrainie, poprzez kryzys energetyczny i inflację, na słabej złotówce i kontynuacji kłopotów z łańcuchami dostaw skończywszy.
– Obecna sytuacja dotyka nas wszystkich, tym bardziej zachęcam do podzielenia się własnymi obserwacjami i przemyśleniami w tym zakresie. To dzięki zaangażowaniu uczestników naszego rynku jesteśmy w stanie rzetelnie, w oparciu o fakty, mówić o naszych bolączkach i nadziejach. – mówi Magdalena Humeńczuk, Członek Zarządu PIAP.
Ankieta PIAP:
Wyniki badania zostaną opublikowane na stronie PIAP w styczniu 2023 roku.
Będą one stanowić materiał wyjściowy we wszystkich podejmowanych przez PIAP działaniach.
Ankietę można wypełniać do 12.12.2022.
Dołącz do innych i przekaż PIAP swoje zdanie!
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.