Marketing MIX PIAP kontynuuje barometr nastrojów branży reklamowej

PIAP kontynuuje barometr nastrojów branży reklamowej

0
PIAP

Polska Izba Artykułów Promocyjnych monitoruje sytuację podmiotów z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Tym razem PIAP zaprasza przedsiębiorców i ich przedstawicieli do udziału w 3 edycji badania „Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce”.

LINK DO ANKIETY

W latach poprzednich, dzięki barometrowi, PIAP określił stopień strat i kierunek zmian spowodowanych przez COVID-19 w reklamie BTL. Wykazał również dużą elastyczność branży. Na przestrzeni roku 2021 adaptacje poczynione przez właścicieli i zarządzających spółkami przyczyniły się nie tylko do poprawy nastrojów i wiary w lepsze jutro, ale miały wyraźne przełożenie na wyniki finansowe ich firm.

W roku 2022 gospodarka po raz kolejny w krótkim czasie ulega drastycznym zmianom – od wojny w Ukrainie, poprzez kryzys energetyczny i inflację, na słabej złotówce i kontynuacji kłopotów z łańcuchami dostaw skończywszy.

– Obecna sytuacja dotyka nas wszystkich, tym bardziej zachęcam do podzielenia się własnymi obserwacjami i przemyśleniami w tym zakresie. To dzięki zaangażowaniu uczestników naszego rynku jesteśmy w stanie rzetelnie, w oparciu o fakty, mówić o naszych bolączkach i nadziejach. – mówi Magdalena Humeńczuk, Członek Zarządu PIAP.

Ankieta PIAP:

  • jest krótka – jej wypełnienie zajmie ok. 10 minut,
  • jest całkowicie anonimowa.

Wyniki badania zostaną opublikowane na stronie PIAP w styczniu 2023 roku.
Będą one stanowić materiał wyjściowy we wszystkich podejmowanych przez PIAP działaniach.

Ankietę można wypełniać do 05.12.2022.

Dołącz do innych i przekaż PIAP swoje zdanie!


Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.