Logo

Marketing MIX

Kampania społeczna „Korzenie i skrzydła” Natalia Kukulska i Miuosh

„Korzenie i skrzydła” to tytuł najnowszego utworu muzycznego napisanego i wyprodukowanego przez dobroczynny duet znakomitych artystów: Miuosha i Natalię Kukulską. Piosenka powstała specjalnie dla SOS Wioski Dziecięce i stała się osią tegorocznej kampanii stowarzyszenia.

To wielka, emocjonalna uczta dla wszystkich, którym los dzieci nie jest obojętny, a cały dochód z odtworzeń piosenki w serwisach streamingowych pomoże Stowarzyszeniu zorganizować rodzinne święta dla opuszczonych i osieroconych dzieci oraz zapewnić utrzymanie Rodzinom SOS.

Wzruszająca, wywołująca emocje muzyka w „Korzenie i skrzydła” oraz poruszający tekst o sile i przebaczeniu, o nadziei, mocy i odwadze odzwierciedlają potrzeby, troski i obawy dzieci przebywających pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. To pierwsza taka współpraca dla organizacji w jej 38-letniej historii, ale także pierwsza między Natalią Kukulską a Miuoshem. Artyści wspólnie skomponowali muzykę, napisali tekst i wyprodukowali utwór.

– Od samego początku czuliśmy, że ma to być utwór, który zostanie z nami na długo. Coś ponadczasowego i niedosłownego. – mówi Natalia Kukulska.

– Każde dziecko z SOS Wiosek Dziecięcych ma własną niepowtarzalną historię, własny trud, ale też marzenia. Korzenie i skrzydła są tego odzwierciedleniem. Z jednej strony pogodzeniem się z przeszłością, a z drugiej – odważnym patrzeniem w dorosłe życie. – komentuje Miuosh. – Myślę, że każdy z nas odnajdzie w tym utworze cząstkę siebie – dodaje.

Celem kampanii jest poszerzenie świadomości działań, jakie każdego dnia prowadzi Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. W Polsce prawie 73 tys. dzieci jest nadal pozbawionych opieki rodzicielskiej – to miasto średniej wielkości. Niemal co czwarte z nich przebywa w pieczy instytucjonalnej, czekając na rodzinny dom. Z obserwacji ekspertów Stowarzyszenia wynika również, że liczba polskich dzieci, zgłaszanych do pieczy zastępczej stale rośnie.

Miuosh & Natalia Kukulska „Korzenie i skrzydła” – utwór

Ideę kreatywną kampanii stworzyła Tailor Made PR we współpracy z SOS Wioski Dziecięce. Agencja jest też odpowiedzialna za powstanie strategii działań PR, poprowadzenie relacji mediowych i influencerskich. Wsparcie eventowe podczas oficjalnej premiery teledysku zapewniło Studio Bank, za oprawę graficzną odpowiadało Plupart, a okładkę do singla stworzył Mrotek. Za reżyserię teledysku odpowiada Mateusz Znaniecki, a produkcję poprowadziło Bosko Films.

Wszystkie podmioty zaangażowane w stworzenie kampanii zaangażowały się pro publico bono.


Do świątecznej pomocy można przyłączyć się przekazując darowiznę na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia na nr konta 07 1240 6247 1111 0000 4975 0683 lub na stronie www.dziecisos.org. Każda wpłata pomoże Stowarzyszeniu zorganizować rodzinne święta dla opuszczonych i osieroconych dzieci oraz zapewnić utrzymanie Rodzinom SOS w przyszłym roku.