– PROMO SHOW to kolejna ważna w tym roku impreza branżowa, na której mogliśmy zaprezentować – tym razem wspólnie z Sico Print Solutions – rozwiązania Sun Chemical z działu digital – mówi Krzysztof Ostrowski, odpowiedzialny w polskim oddziale firmy za segment druku cyfrowego. – Były to atramenty inkjetowe do zadrukowywania tekstyliów, m.in. marki Sensient Imaging Technologies, przejętej niedawno przez DIC Corporation (właściciela Sun Chemical). Sico Print Solutions od wielu lat jest ich polskim dystrybutorem, a dzięki wspomnianemu przejęciu jej oferta w zakresie wysokiej jakości atramentów do zastosowań reklamowych i tekstylnych znacząco się powiększyła. Promo Show stało się znakomitym miejscem do ich prezentacji i promocji, zwłaszcza w kontekście znaczącej zmiany formuły tego wydarzenia. Ich tegoroczna edycja odbywała się w nowym miejscu, oferującym większą przestrzeń i możliwości, co większość wystawców znakomicie wykorzystała. Mogli bowiem w jeszcze ciekawszy sposób dotrzeć ze swoimi propozycjami do gości odwiedzających targi. Wśród nich znalazły się m.in. agencje reklamowe i drukarnie, ale też liczni przedstawiciele firm z innych branż. Druk i znakowanie tekstyliów były tu bardzo mocno widoczne, więc z naszym wspólnym przekazem z firmą Sico Print Solutions bardzo dobrze wpasowaliśmy się w nową formułę PROMO SHOW.
Z myślą o zwiedzających Promo Show firma Sico Print Solutions przygotowała zarówno prezentacje sprzętu drukującego znajdującego się w jej ofercie, jak też materiałów eksploatacyjnych niezbędnych w procesie drukowania, m.in. atramentów Sun Chemical dedykowanych materiałom tekstylnym. Wśród nich znalazła się m.in. farba reaktywna Amethyst Evo, będąca następcą bardzo dobrze znanego w świecie druku na tekstyliach produktu – Xennia Amethyst RC. Cechuje się ona – jak podkreśla Sun Chemical – innowacyjną formułą, która poszerza w jeszcze większym stopniu jej możliwości w zakresie siły krycia, gamutu oraz wydajności. Co więcej – jest zgodna z wymaganiami GOTS, Eco-Passport i ZDHC.
Goście mogli również zapoznać się z możliwościami wprowadzonych w ubiegłym roku na rynek nowych serii atramentów sublimacyjnych. Są one dedykowane branżom, odzieżowej, sportowej i reklamowej. Należą do nich takie produkty jak m.in.: ElvaJet Onyx SB (do ploterów z głowicami Epson) i ElvaJet Topaz SC (do maszyn z głowicami Kyocera). Są one nanoszone na papier transferowy, a z niego – na docelową powierzchnię. Może to być np. koszulka poliestrowa, kubek porcelitowy czy blacha aluminiowa, a także szereg innych. Dedykowane są zadrukowywaniu koszulek sportowych i innej odzieży, ale ich możliwości – jak podkreśla dostawca – pozostawiają jeszcze duże przestrzenie do wykorzystania ich w szeregu innych zastosowań. Można je również wykorzystywać np. w produkcji systemów wystawienniczych wykonanych z tekstyliów oraz różnego rodzaju akcesoriów promocyjnych.
– Jak już wspomniałem, targi PROMO SHOW były dla nas interesujące ze względu na fakt, że obszar związany z zadrukowywaniem tekstyliów był tu bardzo bogato reprezentowany – mówi Krzysztof Ostrowski. – Zastosowania tej technologii są niezwykle szerokie, uwzględniają m.in. branżę reklamową, do której w dużej mierze skierowane jest to wydarzenie. Technologia druku na tekstyliach stale rozwija się, a w ślad za tym oferowane są tu coraz ciekawsze zastosowania i finalne produkty, będące odpowiedzią na oczekiwania klientów. Cieszy nas fakt, że rozwiązania z oferty Sun Chemical, dedykowane rynkowi druku inkjetowego na różnego rodzaju materiałach tekstylnych, spotkały się z tak dużym zainteresowaniem osób odwiedzających stoisko Sico Print Solutions. Wśród nich byli przedstawiciele branży reklamowej, odzieżowej, wyposażenia wnętrz czy meblowej, bo im właśnie dedykowane były prezentowane przez nas produkty. Były one w naszym mniemaniu znakomitym uzupełnieniem oferty, prezentowanej przez tę firmę podczas PROMO SHOW. Wszystkim, którzy odwiedzili stoisko naszego partnera, serdecznie dziękujemy, a zainteresowanych, którzy nie dotarli na targi zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi firmami”.
– Liczne spotkania i owocne rozmowy przeprowadzone podczas targów PROMO SHOW bardzo nas cieszą. Po raz pierwszy wzięliśmy udział w tym wydarzeniu, które w nowej formule zasługuje na same superlatywy. Jak wynika z informacji organizatora, odwiedziło je ponad 8 tys. gości z ponad 20 krajów, co dało się odczuć podczas obu dni targowych, także podczas rozmów przeprowadzanych na naszym stoisku, ale też stoiskach naszych klientów i partnerów czy też Wieczoru Wystawców, który był znakomitą okazją do mniej formalnych dyskusji. Rynek, jego perspektywy, zmiany na nim zachodzące i ewoluujące w związku z tym oczekiwania naszych klientów – rozmowy na te tematy są dla nas zawsze bardzo ważne i motywujące do dalszych działań i rozwoju. Mamy nadzieję, że prezentując m.in. rozwiązania Sun Chemical zainspirowaliśmy naszych gości do zmian, zainteresowaliśmy ich naszymi produktami, a prezentując ich zalety – w tym wysoką jakość druku jaką zapewniają, wartości ekologiczne, a także możliwości w zakresie wydajności – skłoniliśmy ich do wdrożenia rozwiązań z oferty Sico Print Solutions w codziennej produkcji. Dziękujemy za liczne spotkania i mamy nadzieję na ich kontynuację także podczas kolejnych wydarzeń branżowych, jakie nas czekają w tym roku – mówi Piotr Klamecki, członek zarządu w firmie Sico Print Solutions.
Na zdjęciu: Na stoisku targowym stoją: Marzena Gutknecht – Marketing Manager w firmie Sico Print Solutions i Krzysztof Ostrowski – odpowiedzialny w polskim oddziale Sun Chemical za rozwiązania cyfrowe.
Więcej newsów z branży TUTAJ.