Logo

Trade marketing

POS Media Group świętuje 25-lecie

Ponad 75% decyzji zakupowych podejmowanych jest bezpośrednio w sklepie. A prawie 20% klientów zmienia decyzję zakupową pod wpływem nośników reklamowych, z którymi spotyka się w punkcie sprzedaży.

To są fakty dotyczące shopper marketingu, który stanowi istotną część marketingu i komunikacji. Pozwala on dotrzeć do potencjalnych klientów w punkcie sprzedaży, kiedy podejmują decyzje zakupowe. Mówiąc najprościej, shopper marketing może zamienić odwiedzającego w kupującego.

Grupa POS Media, w tym roku obchodzi swoją dwudziestą piątą rocznicę obecności na rynku. Współpracuje z ponad pięcioma tysiącami klientów i marek, tworzy rocznie ponad dwanaście tysięcy kampanii, a swoim klientom pozwala dotrzeć nawet do 200 milionów ich odbiorców.

– Kiedy zakładaliśmy naszą firmę, reklama in-store w sklepach w Czechach praktycznie nie istniała, ale wierzyliśmy w jej skuteczność. Dziś działamy w siedmiu krajach europejskich i rozwijamy się wchodząc na kolejne rynki. Oferujemy szerokie portfolio usług, łącząc media in-store, promocję i aktywację sprzedaży, rozwiązania cyfrowe i kreatywne oraz wiele innych. – mówi Richard van het Bolscher, założyciel i dyrektor generalny Grupy. O sukcesie tych usług świadczy również fakt, że wszyscy globalni klienci FMCG to nasi stali klienci rezerwujący usługi w całej Grupie.

POS Media Group powstała dwadzieścia pięć lat temu w Pradze i rozszerzyła działalność na całą Europę, stosując jeden ujednolicony standard. Dzięki temu, stała się uznanym ekspertem w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży oraz influencer marketingu – mówi Filip Rudolf, dyrektor operacyjny Grupy.  – Naszą siłą jest to, że oferujemy kompleksowe usługi, a klienci otrzymują pełną obsługę w najlepszej jakości. Ośmielę się powiedzieć, że w mediach in-store nie ma niczego, czego nie moglibyśmy zrobić. Osiągamy również świetne wyniki dzięki łączeniu promocji online i offline – dodaje.

POS Media Group współpracuje ze znanymi markami, takimi jak: Nestlé, Coca-Cola, Unilever, P&G, Tchibo, Heineken, Mondelez, Mars i wieloma innymi. Jest partnerem takich sieci handlowych jak Ahold Delhaize (Albert w CZ), SPAR, Auchan. Sukces usług kreatywnych potwierdzają prestiżowe nagrody – na przykład w ubiegłym roku POS Media zdobyła dwa pierwsze miejsca w konkursie POPAI w Czechach i pięć nagród na Węgrzech.


Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.