Nowa kategoria obejmie zgłoszenia wszystkich materiałów wspierających sprzedaż przy półce sklepowej.
Jednocześnie w tym roku organizator rezygnuje z kategorii Finanse.
Aktualnie prace można zgłaszać w następujących kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, KIDS, Rozrywka, Bezpieczeństwo, PETS POS i Shelf decoration.
Najwyżej oceniona praca przez JURORÓW otrzyma dodatkowo nagrodę GRAND PRIX.
To już 15. edycja konkursu, który organizowany jest podczas Międzynarodowych Tragów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu. Na prace konkursowe będzie mogła głosować także publiczność odwiedzająca wrześniowe targi w dniach 13 i 14 września w EXPO XXI Warszawa.
Zgłoszenia oraz więcej informacji udziela Magdalena Wilczak.
magdalena@oohmagazine.pl
tel. 884 077 607
Więcej o konkursie można przeczytać TUTAJ.