Potrwa 2 dni: każdego dnia będzie miało strategiczną sesję plenarną oraz 5 operacyjnych sesji równoległych. Wieczorem I dnia forum zaplanowany jest koktajl networkingowy, który jest świetną okazją do rozmów w mniej formalnej atmosferze.
Focus tegorocznej edycji to wsparcie sektora retail w sytuacji kryzysu: optymalizacja, cięcie kosztów, szukanie rentowności.
– Obecnie sieci detaliczne obserwują uważnie dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie oraz silnie stawiają na rozwój marek własnych i lojalizowanie klientów przy pomocy rozwiązań cyfrowych. Szukają możliwości oszczędności gdzie tylko się da i automatyzują, co mogą – mówi Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences.
Agenda wydarzenia powstała na podstawie wywiadów z 70+ ekspertami rynku i została zbudowana wokół 10 wyzwań jakie z tych wywiadów wyłoniono:
W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : AUCHAN, BAHLSEN, BRICOMARCHE, CASTORAMA, CCC, DECATHLON, DR. MAX, FOODWELL, FRISCO, INTERMARCHE, INTERSPORT, KOMFORT, LEWIATAN, LIDL, MEDICINE, NEONET, OBI, PEPCO, STOKROTKA, TEDI, X-KOM, YES BIŻUTERIA i wielu innych.
Lista prelegentów TUTAJ.
Agenda TUTAJ.
Bilety TUTAJ.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej materiałów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.