Logo

Gadżety reklamoweTylko w OOH magazine

Twoje nadruki na niemal wszystkim… | Natalia Staniak, Nadrukownia.pl

O spektakularnych nadrukach, outsourcingu znakowania i o tym dlaczego Twoja marka może być lepsza od konkurencji, opowiada Natalia Staniak, Business Manager z Nadrukownia.pl

Czym  zajmuje się Nadrukownia.pl?

Zajmujemy się szeroko pojętym znakowaniem na towarach powierzonych przez naszych Klientów. Nasze motto brzmi: „drukujemy na wszystkim” i rzeczywiście tak jest. Trudno wymienić materiały, z którymi nasze techniki druku nie miały do czynienia. Dzięki parkowi maszynowemu wyposażonemu w maszyny do sitodruku, druku UV, grawerowania, tampodruku, transferu, DTF-u i z możliwością znakowania produktów wokół, jesteśmy w stanie odpowiadać na najbardziej wyszukane potrzeby związane z drukiem.

Często nasi Klienci zwracają się z prośbą o wsparcie, ponieważ inne firmy nie chciały podjąć się zlecenia drukowania na towarach nieznanych lub ograniczają się tylko do techniki znakowania. My zaś łączymy techniki znakowania w taki sposób, aby efekt odpowiadał potrzebie Klienta i szukamy rozwiązań tam, gdzie inni znajdują tylko przeszkody.

Dzięki elastyczności i profesjonalnej odwadze zarówno drukarzy, jak i handlowców, ma przeogromne, bo ponad 15-tysięczne grono Klientów, którzy zlecają druk nie tylko na produktach końcowych, ale – bardzo często – na komponentach, półproduktach czy też częściach składowych większych całości. Stąd też nasza oferta jest odpowiedzią na najróżniejsze zapytania z rynku.

Z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że dzięki 16-letniemu doświadczeniu druk na gadżetach reklamowych, podzespołach produkcyjnych czy produktach finalnych jest dla nas codziennością, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem na rynku. Dzięki temu możemy stale powiększać zarówno park maszynowy, jak też i zatrudnienie.

Dlaczego warto postawić w Nadrukownia.pl na outsourcing znakowania?

Tu odpowiedź będzie znacznie krótsza. My się po prostu na tym znamy. Robimy to od 16 lat, nie zamykamy się na rozwiązania, tylko działamy na zasadzie wyzwań. To, czego do tej pory nie znakowali nasi Drukarze, jest dla nas kolejną szansą rozwoju i stawania się coraz lepszym w tym, co robimy. I napawa nas niebywałą dumą to, że wskaźnik intensyfikacji zleceń wśród stałych Klienów jest stale rosnący, a baza nowych kontaktów biznesowych pozwala na wieloletnie planowanie rozwoju.

Outsourcing to ułatwienie, to oddanie komuś – kto wie, co i jak zrobić – czegoś ważnego dla firmy. To przede wszystkim oddanie komuś odpowiedzialności za realizację i pozostawienie w firmie przestrzeni na inne projekty.

Nadrukowania.pl to „outsourcingownia” profesjonalnego znakowania na towarach powierzonych. Wiedzą o tym Ci, którzy z nami współpracują. My możemy tylko zachęcić innych do zweryfikowania jakości naszych usług.

Z Waszych usług mogą skorzystać zarówno firmy produkcyjne, agencje reklamowe, jak i marki odzieżowe. Dlaczego warto wyróżnić swoją markę właśnie poprzez nadruki?

Warto dbać o swoją markę, o jej rozpoznawalność, powtarzalność i spójność komunikacji marki z otoczeniem. Komunikacja to tylko lub aż wszystko, co możemy wykorzystać, aby zdobyć Klientów. Jeśli marka jest prowadzona odpowiedzialnie, a jej właścicielom zależy zarówno na rozpoznawalności, jak i budowaniu w świadomości potencjalnych Klientów skojarzeń marki z jakością, to profesjonalny druk wydaje się być jednym z pierwszych elementów, który powinien być dopracowany do perfekcji.

Nie wyobrażam sobie, że ktoś zaufa marce np. śrubokrętów, która zamiast rzetelnie wygrawerowanego logotypu na produkcie postawi na średniej jakości naklejkę, która przy pierwszym użyciu się odklei, zostawiając nieestetyczny ślad na narzędziu. Nazwa marki, logo, hasło to tożsamość marki, tak jak imię i nazwisko człowieka. Jeśli odpowiednio zadba się o to, jak będą postrzegane przez innych, ludzie będą mieli zaufanie do marki. Nie ma nic cenniejszego niż zaufanie Klientów – na szczęście możemy się o tym przekonywać w naszej codziennej pracy.

Nadruki na drewnie i tekstyliach – na jakich podłożach znakujecie?

Łatwiej odpowiedzieć na to pytanie, mówiąc na czym nie drukujemy. Wypada odpowiedzieć: nie ma takiego materiału! Największym wyzwaniem jest dla nas silikon, gdyż polskie i europejskie normy bardzo restrykcyjnie podchodzą do kwestii ekologii i szkodliwości farb przemysłowych. Niemniej jednak, jeśli próba druku – z których często korzystamy w relacji z Klientem, aby zobrazować mu efekt, a nie tylko obiecywać efekt – nie jest dla Klienta wystarczająca, szukamy nowych rozwiązań. I je znajdujemy.

Najczęściej drukujemy na tekstyliach, materiałach plastikowych, metalu, drewnie i szkle. To, jakiego rodzaju produkty wykonane z tych materiałów do nas trafiają, to już rozmowa na długie wieczory – doprawdy, drukujemy na wszystkim!

Na koniec, proszę opowiedzieć o Waszych drukarzach, dla których nie ma przecież rzeczy niemożliwych…

Powiedzieć, że to fachowcy to za mało moim zdaniem. To są pasjonaci. To ludzie, którzy pracują z nami częstokroć kilkanaście lat, głodni wiedzy i ciekawi tego, jak wyjdzie druk na tym, czy tamtym. Mam do nich ogromne zaufanie, co daje mi pewność, że Klienci Nadrukownia.pl są w odpowiednich rękach.

Warto również podkreślić, że całokształt naszej działalności to taka holistyczna kula, przez którą patrzymy na całość obsługi Klienta, kontraktów biznesowych i kierunek rozwoju. Bez współpracy i komunikacji w firmie, w której tak dużo się dzieje, nie byłoby ani udanych realizacji, ani zadowolonych Klientów, ani szansy na rozwój. Dlatego ogromnie cieszy mnie fakt, że od wielu lat jestem częścią tej kuli, że wraz z innymi jestem odpowiedzialna za jej rozwój i zmierzanie ciągle do przodu.

Chcę podkreślić, że w Nadrukownia.pl mamy perełki, zarówno w sferze produkcyjnej, koncepcyjnej, jak i handlowej. Jestem przekonana, że to właśnie – dzięki tej kumulacji indywidualności i wyjątkowości – nasi ludzi, po prostu cała firma są w najlepszym miejscu, w jakim mogliśmy się znaleźć. Dobrze jest tu być.

Natalia Staniak, Business Manager z Nadrukownia.pl

Rozmawiała Magdalena Wilczak


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGS